Nachtbrakerstopic 28-29 december

Ik ben benieuwd naar de eerste foto's !
Ook zal morgen het geknal eindelijk beginnen :wink:
genieten van ieder moment komende dagen

And we are off.....drie dol dwaze dagen, aan alle vuurwerkvrienden. Stook verstandig, doe het veilig en verantwoord, en let op omstanders....houd onze traditie in ere én op een zo positief mogelijke manier.1 ding niet vergeten..HEEL VEEL PLEZIER.

10 jaar geleden als 11 jarige niet kunnen slapen omdat ik mijn kanonslagen babypijltjes en wondertollen met mijn vader al om 8 uur op mocht gaan hlen. Nu 10 jaar later hetzelfde verhaal, eigen vervoer en vrienden die mee willen maar nog steeds toch met mijn pa vroeg de auto in. Heerlijk om het toch nog samen met mijn vader op te halen.

10 jaar geleden als 11 jarige niet kunnen slapen omdat ik mijn kanonslagen babypijltjes en wondertollen met mijn vader al om 8 uur op mocht gaan hlen. Nu 10 jaar later hetzelfde verhaal, eigen vervoer en vrienden die mee willen maar nog steeds toch met mijn pa vroeg de auto in. Heerlijk om het toch nog samen met mijn vader op te halen.

Mooi , ik herken het . Ik doe het dit keer voor de 2 e keer op rij met mijn opa !! . Rijdn we van sochtends 6 tot savonds 5 nederland door voor mijn bestellingen en natuurlijk allebei nog wat zekgeld mee :p

Back
Bovenaan