Games

Vandaag de hele middag Battlefield 3 gespeelt en ook mijn HDMI kabel aangesloten :) dus nu kan ik nog meer genieten.

heb het wel gewild, nooit geweten hoe haha :p

Als je op een ps3 speelt of een xbox 360 moet je een pvr (HD-pvr is het beste) hebben om gameplay op te nemen, en het naar je pc of laptop te sturen.

Dan kan je er een montage van maken, leuk bewerken op muziek. Dit kan je doen met sony vegas.

Beetje investeren en het kost tijd, maar als je het goed doet, en je filmpjes worden vaak bekeken. Kan het je inkomen worden.

Als je op een ps3 speelt of een xbox 360 moet je een pvr (HD-pvr is het beste) hebben om gameplay op te nemen, en het naar je pc of laptop te sturen.

Dan kan je er een montage van maken, leuk bewerken op muziek. Dit kan je doen met sony vegas.

Beetje investeren en het kost tijd, maar als je het goed doet, en je filmpjes worden vaak bekeken. Kan het je inkomen worden.

heb het gewoon op pc, 1x geprobeerd, maar het worden echt te grote bestanden, en kon geen goed programma vinden..

Is het misschien een idee om een clan te starten voor MW3? (VWC) op xbox 360? lijkt me best wel vet eigenlijk!:D

Is al eens geprobeert...

En voorzo ver ik het weet, zitten Steef, Jappy En Thomas in NL79
Dunnes zit in Tj0p
En ik zit in GraFix, Dus ik weet niet of er animo voor is haha:)
Bram95 zit in niks haha:devil:

Back
Bovenaan