Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Geen battlefield verslaafden hier??
weet wel echt teamwork game?![]()
Geen battlefield verslaafden hier??
weet wel echt teamwork game?![]()
battlefield is sowieso beste shooter op het moment.![]()
verslavend? word tijd dat ik eens ga bijslapen haha echt erg..Heb anno 1404 ziet er erg mooi uit allemaal en verslavend natuurlijk.Beetje
handelen en een stad bouwen ben je zo 3 uur verder.![]()
MOAB Nummer 2 binnen, zorgde voor veel opschudding in de clan van Tom (Leslifan)
battlefield is sowieso beste shooter op het moment.![]()
Iemand die heel toevallig youtube filmpjes maakt over gamen?
heb het wel gewild, nooit geweten hoe haha![]()
ik vind battlefield persoonlijk niks
ik vind het gwn het zelfde als call of duty, maar dan met een paar extra's!![]()
heb het wel gewild, nooit geweten hoe haha![]()
zelfde als call of duty nee dat nooit!!! In battlefield heb je elkaar nodig als team anders kom je nergens met die game.![]()
Als je op een ps3 speelt of een xbox 360 moet je een pvr (HD-pvr is het beste) hebben om gameplay op te nemen, en het naar je pc of laptop te sturen.
Dan kan je er een montage van maken, leuk bewerken op muziek. Dit kan je doen met sony vegas.
Beetje investeren en het kost tijd, maar als je het goed doet, en je filmpjes worden vaak bekeken. Kan het je inkomen worden.
mensen met PS3, willen jullie mij misschien toevoegen?
PSN: LwD_CaptainPrice
en ik zag ook op van playstation.nl staan dat morge om 5uur de PSN eruit ligt wegens onderhoud![]()
Is het misschien een idee om een clan te starten voor MW3? (VWC) op xbox 360? lijkt me best wel vet eigenlijk!![]()
Is al eens geprobeert...
Bram95 zit in niks haha![]()