Ga jij voor gratis vuurwerk?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor mij niet interessant.
Het gratis vuurwerk wat je erbij krijgt heb je uiteindelijk zelf betaald.
Ik ga het liefst voor de laagste prijs.
Er zijn natuurlijk wel uitzonderingen zoals de boxen actie van Orthen dat is wel een mooie actie.

Nee geen belang bij gratis vuurwerk t is meestal mijn smaak niet sowieso en kwalitatief rotzooi! Tenzij je t zelf mag uitzoeken...

Ik zie dat niet als zeuren. “gratis vuurwerk” zie ik meer iets als een slimme marketingtruc waar je als consument weinig aan hebt, en wat eigenlijk alleen voordelig is voor de winkelier zelf, puur een manier om geen of minder korting weg te hoeven geven.

Heel veel tekst...

Verademing om te lezen. Nog iemand die het snapt.

Voor mij niet interessant.
Het gratis vuurwerk wat je erbij krijgt heb je uiteindelijk zelf betaald.
Ik ga het liefst voor de laagste prijs.
Er zijn natuurlijk wel uitzonderingen zoals de boxen actie van Orthen dat is wel een mooie actie.

Ook de Orthen boxen betaal je indirect zelf natuurlijk.

Ook de Orthen boxen betaal je indirect zelf natuurlijk.

De boxen zijn allemaal met korting en gratis vuurwerk. Tuurlijk betaal je die zelf, maar dit is wel een hele mooie actie waar ik een uitzondering voor maak.In geen enkele winkel in het land kan ik de volgende producten krijgen i.c.m. gratis box zoals vorig jaar. Transbomber € 75, Evo Bomber € 75, Creul Traction € 100 + Gratis Bunker Blaster.

Ik pluis het niet helemaal uit, maar als er iets "gratis" bij zit dan is dat wel mooi meegenomen natuurlijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan