Ga jij voor gratis vuurwerk?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor mij is het de prijs onderaan de streep die telt. Of dat via korting of gratis vuurwerk is, maakt me niet uit. Dat is volgens mij puur marketing

Vroegàh, toen ging ik wel snel voor de bijl als het om gratis vuurwerk ging. De tijd van de foldertjes en beeldmateriaal op videobanden in de winkels. Als kind/tiener is dat extra potje een flink geschenk, en met de beperkte kennis van toen was alles even mooi en magisch.

Tegenwoordig zijn de gratis artikelen mooi meegenomen, maar ga er niet bewust de bestelling op aanpassen. Zoals al eerder naar voren kwam zijn het vaak producten in de categorie stookvoer. Leuk extraatje maar in de collectie te verwaarlozen. Een percentage zelf 'gratis' uitzoeken vind ik een mooie manier om wel net een toevoeging toen waar je naar uit kan zien.

Over t algemeen is het gratis vuurwerk rotzooi en dat skip ik dus. T enige wat ik wel interessant vind is de 20% gratis vuurwerk bij sommige zaken, maar ook dit is niet perse iets wat mij over de streep trekt..

Als ik bewust mezelf moet dwingen meer aan te schaffen dan beoogt, alleen maar om dat ene produkt gratis te krijgen dat ik op het oog heb kun je je afvragen of je jezelf niet in de maling aan het nemen bent.
Als het mij goed uitkomt neem ik het mee, als ik meer moet doen dan mijn plan, sla ik het over.

Ik ga niet voor gratis vuurwerk, maar toch als ik ergens bestel is een gratis product wel een over de streep trekker!
Zo bestel ik jaarlijks bij Donadoni.
3 boxen en krijg je er een bij! Ik vind dat genieten en dan let ik er natuurlijk wel op of ik boxen pak die in de actie vallen.
Maar buiten dat om, maak ik me er niet persee druk om. Als er geen gratis vuurwerk actie was, had ik ook gewoon besteld.

Dit jaar alles bij freakacties besteld waardoor flinke kortingen en geen gratis vuurwerk. Eigenlijk ben ik daar ook nog nooit voor gegaan. Met het bespaarde geld zoek ik zelf liever mijn vuurwerk uit.

Bij het maken van mijn bestelling kijk ik eigenlijk nooit naar gratis vuurwerk. Of ik pas er in ieder geval niet dusdanig mijn bestelling op aan. Wel bestel ik soms voor bijvoorbeeld €20 meer, zodat ik toch die ene cake of compound erbij krijg. Op de bedragen die je besteld is het dan mooi meegenomen voor dat 'kleine' beetje meer. Leuk stookvoer voor in de vooravond, want vaak is het vuurwerk niet super geweldig. Hoewel mijn verwachting soms zo laag is dat het mee kan vallen, haha.

na een scheiding dit jaar was het onzeker of ik überhaupt budget heb.(50% kans op budget) ben ik wel aan het kijken waar ze mooie artikelen als gratis geven.
Vrij laat als je nu nog niet besteld heb.

Normaal niet vanwege de freaksites maar de scheiding heeft zolang geduurd dat ik die acties allemaal gemist heb.

Gelukkig zijn er winkels die of een percentage gratis geven of toch wel goede compounds.

deze jongen gaat nooit voor gratis vuurwerk.
Per saldo betaal je het gewoon overigens.
Het is “leuk” als je iets erg graag wil en daar dan 20% uitzoeken bij zit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan