Ga jij voor gratis vuurwerk?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Zoals de titel al zegt, ga jij voor gratis vuurwerk?

Heeft een actie met gratis vuurwerk je over de streep getrokken om te bestellen?
Rij jij net dat stukje om om die gratis cake mee te pakken?
Zijn er al filmpjes van of het nog een verrassing wat je tijdens de verkoopdagen mee gaat krijgen? Post het hier!

Ga nog bij intratuin Hendrik ido ambacht bestellen en daar kan je voor 20 procent gratis uitzoeken van het gehele assortiment. Daarom zal ik einde van het jaar nog me laaste bestelling plaatsen voor rond de 750 euro. Kan dan nog een aantal leuke cakes uitzoeken.

Ik ga niet bewust voor gratis vuurwerk. Maak er eigenlijk alleen gebruik van als de voorverkoop van China Red begint

Niet bewust, zeker omdat de meeste freakzaken en winkels in DE hier geen gebruik van maken. Afgelopen jaar wel een gratis las fallas meegepakt bij CR :cool:

Bij de meeste bestellingen niet. Die zijn bij de freakwinkels en door de lagere prijzen daar is gratis vuurwerk uitgesloten. Afgelopen jaar veel klein spul gekocht bij een plaatselijke winkel en toen hebben wel net wat meer in het mandje gegooid omdat je toen een dikkere cake gratis kreeg.

Ik heb liever een goede prijs voor het vuurwerk dat ik echt graag wil. Al vind ik het systeem van de China Red dealers wel mooi. Dat je echt je eigen producten uit kan zoeken.

Vandaag een gratis potje bij een red lantern pakket .
Dat komt mooi uit toch iets om te stoken en nope das niet t pakket.

Gratis vuurwerk is altijd leuk en als je een paar euro verwijderd bent van een iets beter gratis stukje vuurwerk tja dan maar wat extra bestellen.

Laatst bewerkt:
Het komt niet vaak voor omdat ik doorgaans weinig in de reguliere voorverkoop bestel en bij freak acties is het meestal niet van toepassing. Als het voor een bepaald percentage uitzoeken is dan vind ik het nog wel leuk. Gratis artikelen bij een bestelling ben ik niet zo'n fan van omdat het vaak artikelen zijn die ik zelf nooit zou kopen.

Bij freakwinkels of freakprijzen heb je zelden gratis artikelen maar als ik eens een normale bestelling doe ja dan gooi ik wel net even wat extra's in het mandje om dat gratis product erbij te hebben. Wel afhankelijk van wat het gratis vuurwerk is, ik ga geen 20 euro meer uitgeven om vervolgens een pearl 96 te krijgen :p

Ik bestel eigenlijk nooit bewust voor extra vuurwerk, maar zoals eerder benoemt als je voor iets meer een beter cakeje krijgt is het wel aantrekkelijk dat ene product waar je over twijfelde toe te voegen haha.

Neu, eigenlijk niet.. Komt omdat je zoals eerder genoemt in de freak bijna niks gratis krijgt. Heb liever scherpe prijzen dan gratis vuurwerk. Allemaal leuk maar je betaald het toch zelf.

Ik selecteer de winkels er absoluut niet op. Maar als het toevallig zo uitkomt is het wel geinig om mee te pakken. Maar ik ga liever voor scherpe prijzen dan voor gratis vuurwerk.

Ik heb liever korting dan dat ik gratis vuurwerk krijg. Vaak bestel ik in december nog wat losse cakes en dan zitten er soms wel leuke producten bij die je dan gratis krijgt.

Vorig jaar voor het eerst bij een Intratuin besteld, niet perse voor de korting. Was vooral benieuwd naar CR. Dit jaar wacht ik wel met een bestelling om te kijken of het toch bij Intratuin kan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan