G-Force 4000 [Compound] *NIEUW 2025*

vanderelst

VWC lid
Artikelnummer: 7695
Artikelnaam: G-Force 4000
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 400 shots
Effectomschrijving: Terug van weggeweest bij WECO Feuerwerk, de G-Force serie. Grote bakken ramvol met siervuurwerk om een complete vuurwerkshow neer te zetten. Deze G-Force 4000 is een compound met maar liefst 400 schoten! De tubes zijn uitgewerkt in 20mm tubesize, met een heerlijk snelle verbinding, want gang is alles. In hoog tempo schiet deze 400 shots compound zijn effecten per salvo de lucht in. Diverse kleuren en variaties bouwen op, waarna de finale een overtreffende show neerzet. Het product om je eigen vuurwerkshow neer te zetten!
Tube diameter: 20mm
Kartoninhoud: 1/1
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: € 249,00
Voorverkoopprijs: € 229,00
Onlineprijs: € 199,00

7695_gforce4000_2025.png

Dit product is o.a. te koop bij: www.vuurwerk.nl

Laatst bewerkt:
ik krijg een beetje het idee dat er nu wel veel 400 shots blokjes uit jullie koker komen ,allemaal met een ander naampje /labeltje ,maar komt toch allemaal een beetje op hetzelfde neer volgens mij ,misschien andere schietvolgorde maar daar houd het wel bij op ,ook qua tubesize en kruitgewicht , iets nieuws in 30mm wat ik zeker moet bekijken volgens gbv of uitdagende waaier in 25/30mm ?

ik krijg een beetje het idee dat er nu wel veel 400 shots blokjes uit jullie koker komen ,allemaal met een ander naampje /labeltje ,maar komt toch allemaal een beetje op hetzelfde neer volgens mij ,misschien andere schietvolgorde maar daar houd het wel bij op ,ook qua tubesize en kruitgewicht , iets nieuws in 30mm wat ik zeker moet bekijken volgens gbv of uitdagende waaier in 25/30mm ?
Als je het een beetje gevolgd hebt harry zie je dat er hele mooie producten 25/30mm, ook in waaiervorm, uit zijn gekomen naast de 20m dozen. Kan me hier dus niet helemaal in vinden. Tot nu toe hele mooie dingen gezien.

Als je het een beetje gevolgd hebt harry zie je dat er hele mooie producten 25/30mm, ook in waaiervorm, uit zijn gekomen naast de 20m dozen. Kan me hier dus niet helemaal in vinden. Tot nu toe hele mooie dingen gezien.
was ook een vraag hoor om een suggestie te horen welke box ik moet bekijken jan ,dus tips welke ik zeker moet zien ? en dan wel het liefst in compoundvorm dus de grotere blokken en zeg nou eerlijk wat zit er nu een verschil tussen de g force 4000 ,de drgn ultimate en de midnight showbox ?

Laatst bewerkt:
was ook een vraag hoor om een suggestie te horen welke box ik moet bekijken jan ,dus tips welke ik zeker moet zien ? en dan wel het liefst in compoundvorm dus de grotere blokken en zeg nou eerlijk wat zit er nu een verschil tussen de g force 4000 ,de drgn ultimate en de midnight showbox ?
Zijn exact dezelfde producten, dus geen verschil 🤣
Weco/drgn/pro-line is altijd al een omlabeling van elkaar geweest.

Zijn exact dezelfde producten, dus geen verschil 🤣
Weco/drgn/pro-line is altijd al een omlabeling van elkaar geweest.
Dat is dus ook precies wat ik wou aan geven en je ziet het volgens mij wel bij elke importeur en ik vindt het toch een vorm van misleiding, verschillende lijnen/labels prima maar dan moet er naar mijn idee toch echt wel verschil in zitten qua kwaliteit en uitwerking ,je betaalt voor een lamborgini maar dan zijn de meeste onderdelen van audi of vw 😅😤

Heeft gewoon met concurentie te maken. Drie winkels in een dorpje die dezelfde labels verkopen werkt niet echt. Drie winkels met verschillende labels maar toch dezelfde artikelen dat ziet de doorsnee vuurwerk koper niet. Dus tja ik snap het wel.

Heeft gewoon met concurentie te maken. Drie winkels in een dorpje die dezelfde labels verkopen werkt niet echt. Drie winkels met verschillende labels maar toch dezelfde artikelen dat ziet de doorsnee vuurwerk koper niet. Dus tja ik snap het wel.
Snap het marketing technisch wel maar je zou nou als doorsnee koper bij elke drie winkels de 400 shots box halen met het idee (wat in deze de importeur creëert )dat je drie verschillende artikelen hebt aangekocht dan voel en wordt toch in de maling genomen of ben ik de enigste die dat vindt?

• Like
Waarderingen: GMP
Dat is dus ook precies wat ik wou aan geven en je ziet het volgens mij wel bij elke importeur en ik vindt het toch een vorm van misleiding, verschillende lijnen/labels prima maar dan moet er naar mijn idee toch echt wel verschil in zitten qua kwaliteit en uitwerking ,je betaalt voor een lamborgini maar dan zijn de meeste onderdelen van audi of vw 😅😤
Die vergelijking gaat natuurlijk compleet mank.

3 dezelfde prijzen, 3 dezelfde uitwerkingen..

Je betaald dus voor een lamborgini en je krijgt dus ook een lamborgini. Alleen in een andere kleur.

Én als je als derde verkoper in een dorpje vuurwerk verkoopt lijkt het me logisch dat je zo wie zo voor een andere importeur kiest als je naaste concurrent, noemen we goed ondernemerschap 😁👍

• Like
Waarderingen: GMP
Zullen we weer het inhoudelijk over de G-Force 4000 hebben? Het omlabeling boek hebben we volgens mij al een paar jaar uit.
Dit product is inderdaad gelijk aan die van Pro-line en aan die van DRGN. Is geen geheim.
In sommige gevallen komt dit voor, daar hebben wij onze interne beweegredenen voor, en zoals hierboven vermeld.

Vind hem zelf door de salvo's wel lekker. Ramt lekker door zonder dat dit ten koste gaat van de tijdsduur. Crackling geeft toch het gevoel van een waardige finale (kun je van houden of niet, ik vind het zelf prima). Deze compounds met veel schoten schaf ik zelf niet zo gauw aan, maar ben benieuwd hoe deze in de straat gaat presteren.

Back
Bovenaan