Future Legend

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 1558
Artikelnaam: Future Legend
Bruto Gewicht: 7500 gram
Netto Kruitgewicht: 1081 gram
Aantal Schoten: 116
Effectomschrijving: Voorzien van de beste en nieuwste sterrencombinaties, hier gaat menig hart sneller van kloppen!
Kartoninhoud: 2/4
Richtprijs: € 119,95

O.a. te koop bij: Vuurwerkland.nl

1558_future_legend.jpg

Wij danken Wolff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vind deze erg mooi als cakebox! De fanshape maakt hem divers en de blinkers zien er tiptop uit :).

Die 2de waaier mogen ze van mij wel langer maken en dan los verkopen. Leuke concurrent voor de It's Mine...Verder best een leuke box, maar doet mijn hart niet heel veel sneller kloppen.

Iedereen heeft t over de adviesprijs maar deze topbak heb ik al gezien voor onder de 100 euro! En in mijn ogen is dit een prachtige bak... Die waarschijnlijk in m'n straat komt te staan!

leuke box, wil ik ook wel hebben. Klein beetje aan de prijs misschien, maar vast met een leuke prijs te krijgen. En ik denk dat ik hem iig in de straat wil hebben.
greetzz

Aardig aan de prijs gezien het kruitgewicht.

Dit. Ik zie sommigen hier al piepen bij 25e per 500gr, hier leg je er 60e voor neer! Dat zijn Showtime prijzen! CT is al duur ivm inhoud maar hier slaat Wolff echt over de kop. Kun je nie maken in de huidige markt joh. Zelfs Caff is dat in hun Showtime lijn al gaan beseffen :wink:

Back
Bovenaan