Future Legend

Hele mooie box! Ook voor mooie prijzen voorbij zien komen afgelopen maanden. Ik vind alleen die crackling boeketten aan het eind mislukt. Daar hadden ze wel wat extra kruit aan toe mogen voegen.

Op de dealers demo gezien en toen al onder de indruk. Nu ik het filmpje van Golddigger zie.....
Toch maar bestellen. Echt erg mooi! Goed gefilmd ook!

Ik vind hem ook erg mooi, met name cake 2 en 3.
Die klappen die van cake 2 komen zijn hier in de huiskamer voelbaar!!
En de waaier met mooie kleuren in cake 3 is prachtig.
Veel variatie in deze box!!

Beutje veul blink (benk nou wel klaar mee) maar de diversiteit maakt veel goed. Alleen helpt de (rationele) kruit-prijsverhouding alles weer om zeep. Daarvoor neem ik liever de opvallender Color Strike, die kleuren vind ik meer genieten.

Beutje veul blink (benk nou wel klaar mee) maar de diversiteit maakt veel goed. Alleen helpt de (rationele) kruit-prijsverhouding alles weer om zeep. Daarvoor neem ik liever de opvallender Color Strike, die kleuren vind ik meer genieten.

Ik vind 120 euro voor 1.000 gram ook veel hoor.
Ja en de Color Strike is ook om te genieten maar 167,50 voor een cakebox past ook niet in mijn budget. Hoe mooi ook!!

In jóuw budget niet?! :shocked::wink:

Zie mijn prijs-kruitvergelijking in het Color Strike-topic (is nml vergelijkbaar). En als je dan naar freakprijzen zoekt (en er bij kunt komen) wordt alles weer wat betere qua prijs :wink:

In jóuw budget niet?! :shocked::wink:

Zie mijn prijs-kruitvergelijking in het Color Strike-topic (is nml vergelijkbaar). En als je dan naar freakprijzen zoekt (en er bij kunt komen) wordt alles weer wat betere qua prijs :wink:

Ik bedoel ik geef niet zo,n bedrag uit voor een cakebox, ook al zou hij het waard zijn.

Mooi gevarieerd blok. De discussie over het aantal gram per euro vind ik persoonlijk niet zo relevant. Het gaat er uiteindelijk om wat je met het aantal gram doet. Er zijn blokken met meer kruit die minder het aanzien waard zijn dan bijvoorbeeld deze.

Het enige waar ik hier mee zit is dat hij zo goed gevarieerd is, met goeie blinkers, goeie en tails en dan zo truttig eindigt. Doodzonde.

Hele gave cakebox, effecten zijn breed en de blinkers ruim aanwezig!

Veel kruid of niet, maakt niet uit want deze box is gaaf :D!

Aardige cakebox. Grote boeketten, leuke variatie in shapes en effecten. Had door de ietwat trage schietsnelheid van de i-shape cakes niet de wow-factor voor mij. Kwam na de Transbomber en kon hier niet eens een beetje bij in de buurt komen.

Bovenstaande klopt idd. Het is een rustige cakebox waar je wel goed van kan genieten.
Rustig tempo, maar wel een prachtige kleurenwaaier in het midden. Al met een al een mooie cakebox met een rustig tempo

Hoewel behoorlijk mistig toch een filmpje:
(mist wordt na 45 sec wat minder)

Ik vond het mede door de kleuren en de waaiers een geweldige box. De I-shape gingen wat langzaam maar dit waren dan wel volle ronde en zeer grote effecten. Helaas niet echt een duidelijke finale.

ik vond hem mooi vooral die tail cake was heel mooi.
maar had gehoopt dat er iets meer snelheid in zou zitten.
ik had hem in mijn show staan maar hij haalde heel de snelheid uit mijn show.

Mooi product begreep alleen van een maat van mij die hem had dat het niet mogelijk was om hem zo aan te passen dat je met de Fan-shape cake kon eindigen kwam je niet uit met de positie's waar de lonten elkaar zouden moeten kruisen. Dat lijkt mij ook mooier om die als eind cake te doen.

Back
Bovenaan