Dit jaar kost deze cake € 25,00. Als je het mij vraagt echt een topper voor dat geld!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dit jaar kost deze cake € 25,00. Als je het mij vraagt echt een topper voor dat geld!
Meh, 4 crackling salvo's vind ik best een beetje te veel... Natuurlijk geen geld, dit bakkie, maar qua effecten word ik er niet heel warm van.
movie
Ik loop hier niet bepaald warm van. Ookal ligt de prijs van 25 euro erg laag voor een 500 grammer, bijna elke cake met zo'n kruitinhoud vind ik veel beter presteren. Vooral de eerste rij met "blinkers/falling leaves" is heel slecht, op bijna elke film in Nederland, ik denk dat we in China moeten zijn voor een goede versie van de Fusion.
+ YouTube Video | |
hoe komt het dat op alle filmpjes (op die van zena na dan) de effecten maar magertjes te noemen zijn. De willows zijn heel snel weg? en voor de blinkers hoeft het al helemaal niet. Het einde ziet er aardig uit. Alleen om daar nou deze pot voor te kopen..