Funkenweide Blau

Ruben

VWC lid
Artikelnummer: FC30-25-30
Artikelnaam: Funkenweide Blau
Bruto Gewicht: nnb
Netto Kruitgewicht: 500 gram
Aantal schoten: 25
Effectomschrijving: Mächtige 25*Schuss Batterie von Funke, die Funkenweide blau , immer mit richtig lautem Titansalut-Zerleger.
Effekt:*Special golden tail to blue stars with special golden tails.

Tijdsduur: 20 seconden
Stijghoogte: nnb
Kaliber: 30mm
Richtprijs: €35,95 [2017]
Kartoneenheid: 4/1

Met dank aan Funke Fajerwerki voor de informatie.

De hele funkenweide lijn ga ik voor volgend jaar in de gaten houden. Bizar lang blijft dat goud hangen

Ja alstie zo te koop gaat zijn is dit echt een bizarre topper! Echt prachtig.
Maargoed dit komt er in nl nooit doorheen, te laag.

Ja alstie zo te koop gaat zijn is dit echt een bizarre topper! Echt prachtig.
Maargoed dit komt er in nl nooit doorheen, te laag.

Deze is zo te koop, dit is productie. Echter niet voor de Nederlandse markt nu bedoelt, maar voor de Duitse markt.

Deze net op een demo gezien ,, en ook meteen een mail gestuurd naar de winkel waar ik deze besteld had om deze te annuleren !!!
Mensen kijk uit deze raakt over 20meter breedte de grond met smeulende resten !!!
Dit is totaal niet cool in een smalle straat zoals waar ik deze jaarwisseling ga stoken .
Heel gaaf wanneer je een "flinke" open plaats hebt.

Ik wil iets moois , maar ik voel me wel verantwoordelijk voor de mensen die staan te kijken in de straat .
Ik wil ook geen claims voor verbrande kleding of beschadigde auto's .

Deze net op een demo gezien ,, en ook meteen een mail gestuurd naar de winkel waar ik deze besteld had om deze te annuleren !!!
Mensen kijk uit deze raakt over 20meter breedte de grond met smeulende resten !!!
Dit is totaal niet cool in een smalle straat zoals waar ik deze jaarwisseling ga stoken .

Prachtig, ik heb ruimte zat en wil em volgend jaar dus zeker.hebben

Ik zeg kopen dat ding!

Geniale pot om op 1 of 2 januari in een bos nog even van na te genieten.

Ik stond (blijkbaar) langs pielke en kan het er alleen maar mee eens zijn.
Prachtig op een voetbalveld maar dit wil je niet in een smalle straat. Een half voetbalveld verder hingen de brandende delen nog in de bomen.

Dat deze door de keuring is gekomen blijft apart. Wel een heel gaaf soort goud.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan