[Funke NL] Springteufel 1

De komodo dragon van luypaers staat er wel en volgens mij is die redelijk identiek aan de springteufel. Als de springteufel niet verschijnt kan je een lichte gok nemen en gewoon voor de komodo dragon gaan.

Even bij de komodo dragon thread gekeken, het is een gouden fontein met blauwe ipv rode sterren voor de finale als ik het goed begrijp.

Even bij de komodo dragon thread gekeken, het is een gouden fontein met blauwe ipv rode sterren voor de finale als ik het goed begrijp.

De Springteufel is bij verschillende winkels die Funke NL in hun assortiment hebben via hun eigen website te bestellen. Ze zijn inderdaad inmiddels binnen bij de Importeur. Het is nog maar de vraag of ze überhaupt wel op Vuurwerkplanet gaan verschijnen of dat daar alleen de Komodo te bestellen zal zijn. Ze zijn in ieder geval wel verschillend qua uitwerking. Binnenkort wordt beeldmateriaal van de Komodo verwacht aldus de Importeur.

Wat een leuke verrassing zo vlak voor het weekend! Want daar stond opeens de dummy van de nieuwe VETTE Springteufel 1 van Funke NL voor onze neus:

Springteufel Dummy 3 HV.jpg

Springteufel Dummy 1 HV.jpg

Wow geniaal. Wat een kwaliteit. Super dat er nog een persoon in beeld is, om zo een beter beeld te krijgen van de hoogte. Lijkt toch zeker wel een 4 meter hoog te gaan. Ik wil deze topper aan het einde van het jaar ook graag zelf in de straat bewonderen. Misschien ook wel 2 tegelijk, want dit ziet er op bovenstaande beelden echt indrukwekkend uit.

Wow geniaal. Wat een kwaliteit. Super dat er nog een persoon in beeld is, om zo een beter beeld te krijgen van de hoogte. Lijkt toch zeker wel een 4 meter hoog te gaan. Ik wil deze topper aan het einde van het jaar ook graag zelf in de straat bewonderen. Misschien ook wel 2 tegelijk, want dit ziet er op bovenstaande beelden echt indrukwekkend uit.
misschien gaat ie nog wel hoger, want rapalje is niet de kleinste :D
Hier komt deze samen met de komodo dragon op de lijst als must have. Wat een prachtig ding!

Zeer mooi maar ook zeer gevaarlijk zo te zien.
Op 21 minuten zie je hoe hij alle kanten op schiet.

Dat is niet heel best zeg, dat wil je niet in de straat hebben als er allemaal toeschouwers tussen staan.

Daarom zulke cakes (die hoger zijn dan ze breed zijn) altijd vastzetten tussen een paar stenen/lege cakes/kratjes/houtblokken/aambeelden/wasmachines/nokia 3310's.

Back
Bovenaan