[Funke NL] Kometenbomben 2

Wat blijft het toch ontzettend jammer dat deze er niet meer zijn. Gisteren nog eentje gedaan en we stonden iets wat hoger en de sterren kwamen zelfs nog lager dan de grond waar wij stonden. Bizarre dingen.

Echt weer gigantisch van genoten. Harde stijglading, goede burst met een enorme spreiding. Samen met de Ball Pythons de beste F3 die we hadden in NL.

Zelf wederom mijn 2 pakjes niet aangebroken dit jaar, een of andere manier vindt ik het zonde. Heb ze wel mogen meemaken live, forumlid LMFR, die blijkbaar de achterbuurman van mijn ouders is, stond deze jongens weg te rammen! Top top!

Heeft iemand een idee of er nog ergens een dummy van te vinden is? Zou deze enorm graag in de vitrine willen.

Heeft iemand een idee of er nog ergens een dummy van te vinden is? Zou deze enorm graag in de vitrine willen.

Oei had er een blok van gemaakt met 40 stuks ongeveer allemaal op het vuur beland en de los afgeschoten ook.
Heb nog wel 2 kartonnen volle staan maar dan zal je een jaar moeten wachten��

Prima Single Shot dit. Wel een dingetje: ik vond bij het opruimen op 1 januari de buis in twee stukken terug. Bij het terugkijken van de video zie je dan ook dat er iets niet helemaal goed ging. Ik ben heel blij dat, precies als mijn dochter wat af mocht steken, de shell toch de lucht in ging. Video:

Back
Bovenaan