[Funke NL] Cracker Fontänen

Balen dat ik iets te lang heb gewacht want bij mijn funke dealer zijn ze net uitverkocht. Nu alleen nog hopen of er misschien nog een restock komt.

Product was mij ontschoten maar wat een pareltjes waren dit zeg. Ze staken er hier in de straat op ten duur een aantal tegelijk van af maar de mat verderop was niet meer te horen.

Buiten dat komt het effect ook gewoon heel hoog en breed. In een smal straatje dus zeker niet voor de deur doen met een hoop toeschouwers.

Voor mij 10 uit 10:droolthum

Laatst bewerkt:
Deze fonteinen zijn echt zó ontzettend goed. Wat een bak met crackling komt hier af zeg! Komt komend jaar in grotere aantallen in de collectie, een echte crackling muur maken!

Deze waren weer top! Geweldig groot, hard en breed effect. Leuk ook dat ze allemaal net ietsjes anders zijn met de crackling.

Deze gingen weer heerlijk. Heel goede uitgewerkte knetter en consistente tijdsduur. Volgend jaar weer!

Wat een bizar goede fonteinen zijn dit zeg. De crackling is echt groot en hard uitgevoerd. Hier moeten weer een aantal pakjes van bij komen dit jaar.

Back
Bovenaan