[Funke NL] Bengalfeuer Mix

Erg mooi spul dit. Kleuren zijn erg fel en branden aardig lang. Volgend jaar haal ik meer van deze dingen, erg leuk voor tussendoor.

Geweldig leuke stukjes vuurwerk. Juist dat kleine spul van Funke wat allemaal van hoge kwaliteit is kan me enorm bekoren. Ik ros dit jaar ook ff naar Duitsland voor hun Romeinse kaarsen.

Zelfs die kleine cat 1 silberturme fonteintjes zijn top.

Afgelopen jaar ook een aantal pakjes van gestookt. Wat een kwaliteit spullen zeg, maar daar staat Funke ook om bekend natuurlijk. Zullen er dit jaar ongetwijfeld weer weer bij zitten.

Alleen jammer, dat al dat mooie Funke spul landelijk bijna nergens te koop is. Zou het in mijn omgeving te koop zijn, dan wist ik het wel; direct kopen!

Gister ook nog een doosje doorheen gebrand, prachtig spul; paars echt opvallend goede kleur, groen rood en geel echt prachtig fel en de blauwe heerlijk zacht. Toppers. Nog 2 van elke kleur, volgend jaar nieuwe scoren.

Ik heb deze nog liggen in een aantal kleuren, maar loop er iet meer warm voor. Heb wel genoeg cat 1 gezien inmiddels. Neemt niet weg dat dit prachtige Bengalen zijn.

Eens, prachtige items zonder twijfel. Maar heb er zelf nu ook zoveel pakken van weggestookt dat het voor nu wel even goed is zo :)

Back
Bovenaan