[Funke NL] Azul

Je kunt nu wel gerust stellen dat je vooral voor de naam Funke betaald.

Want ? Wat ik zie vind ik er top uitzien en zeker 1 van de toppers van NL. Tja prijs mag wel wat van af maar het is een product wat pas laat in het jaar bekend was en mondjesmaat wordt geleverd dus vrij normale te verwachten prijs.

Gisteren ook bij plaggenmarsch gezien en het was een prima box maar niet anders/beter/ vernieuwender dan enig andere compound van andere importeurs.

Effecten goed, tempo goed, knallen goed maar geen must have.

Gisteren ook bij plaggenmarsch gezien en het was een prima box maar niet anders/beter/ vernieuwender dan enig andere compound van andere importeurs.

Effecten goed, tempo goed, knallen goed maar geen must have.
Helemaal mee eens voor de helft heb je een soortgelijke box in de freak

Deel de mening van Joszie, de laatste schoten in deze box mogen ze wel een rappe 100sh blok van maken. Gold crackling tail to big gold chrys with blue Dahlia,En Silver crackling tail to big silver chrys with blue Dahlia; with final salvo and Big Silver chrys with blue Dahlia mine.

Hij is mooi in zijn eenvoudigheid :) Wat je ziet,is wat je krijgt. Leuke tails per effect,en prachtig blauw. Genoeg variatie,niet teveel toeters en bellen. Kalm en sierlijk. Ik hoef niet de zoveelste,uptempo rambak. Of de buurman te imponeren. Dit hier,is van prima kwaliteit :wink:

Nette actieprijs denk ik zo. Kwam gister middag deze ook nog tegen in de bunker van een lokale vuurwerkwinkel. Was nog niet uitgepakt maar wel even wat foto's gemaakt. Wat een prachtig logo heeft Fünke toch, al gaat het uiteraard om de inhoud.

20191222_161831.jpg

20191222_161854.jpg

20191222_161841.jpg

20191222_161847.jpg

Vooral de laatste cake is echt super, heb zelden zo'n volle popping stars boeket gezien. Verder lijkt ie me qua kwaliteit gewoon te kunnen meten met goede Evo bakken dus de aanbiedingsprijs is nu gewoon goed. Het is inderdaad geen Funke Duitsland cakebox, dat is gewoon net prof.

Vooral de laatste cake is echt super, heb zelden zo'n volle popping stars boeket gezien. Verder lijkt ie me qua kwaliteit gewoon te kunnen meten met goede Evo bakken dus de aanbiedingsprijs is nu gewoon goed. Het is inderdaad geen Funke Duitsland cakebox, dat is gewoon net prof.

De Feuerblitz heeft deze minimaal zo goed van zena. Maar buiten dit om, ik vind het juist wel een mooie bak. Kijk naar de boeketten de blauwe sterren die zo lang door branden, dat heb ik zelden zo gezien in Nederlands consu vuurwerk.

Yes!! Top dit. Ik zat te twijfelen voor 149,95 maar de 99,95 haalt compleet de twijfel weg. Voor dat geld is het gewoon een topbak! Zojuist besteld :D

Back
Bovenaan