Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Was het bij Vox niet de vraag of je daadwerkelijk krijgt wat je besteldRADICAL 1.2 is volgens mij de zelfde compound en deze is bij voxvuurwerk !!! 60 euro dat is toch een mooi prijs
Handig...kun je alvast een lijstje gaan maken met vervangers voor EUR 60,-RADICAL 1.2 is volgems mij de zelfde compound en deze is bij voxvuurwerk !!! 60 euro dat is toch een mooi prijs
kom er altijd al nog Nooit problemen gehad. maar dat heb je overal wel een dat er producten niet geleverd wordenWas het bij Vox niet de vraag of je daadwerkelijk krijgt wat je besteld![]()
bij vox staan mooie deals voor een goede prijsHandig...kun je alvast een lijstje gaan maken met vervangers voor EUR 60,-
Toch maar halen denk ik
PFOEHH wat een blokkie! Heerlijke 50sh 30mm maximaal gevulde compound; geschoten tijdens een productie controle in China![]()
Komt er misschien wel bij gapJa gappie dit is een mooie
Zeer overtuigende film inderdaad. Van een 'wel leuk' naar een 'must have' gegaan!
PFOEHH wat een blokkie! Heerlijke 50sh 30mm maximaal gevulde compound; geschoten tijdens een productie controle in China![]()
Zooo beter dan het eerste "china" filmpje.. Dikke bak zeg. Helaas niet voor 50euro meegenomen!
Koop er 2.. OpgelostDikke bak. Jammer dat ie.maar 50 schoten heeft haha
Koop er 2.. Opgelost![]()