[Full Loaded] Patriot

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
1-1564.jpg

Artikelnummer: 1564
Artikelnaam: Patriot
Netto gewicht: 280 gram
Aantal schoten: 19
Effectomschrijving: Wave palm with red stars, wave palm with green stars, wave palm with blue stars, wave palm with purple stars and wave palm with crackling.
Tijdsduur: 30 sec.
Effecthoogte: 40 meter
Verpakkingseenheid: 8/1
Afmetingen: 180x160x225mm
Richtprijs: €36,-
Film: Film Wolff demoavond 2008

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming én bronvermelding.

Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
In de finale van de Wolff demo is deze cake opvallend. Hij stijgt namelijk zeer hoog op, iets wat best opmerkelijk is. Nadeel hiervan is dat de effecten vrij klein lijken, maar ze zien er wel netjes en verzorgd uit.

Dat is altijd zo bij dit soort potten , uber veel klei beneden , de knal waarmee de kleine shells omhoog geschoten worden is harder dan de knal boven in de lucht :(
Ik heb nog nooit dit soort potten gekocht om deze redenen.

Grtz , eric

Voor mij persoonlijk 1 van de toppers uit de demo
De palmboeketten zijn erg mooi en groot uitgevoerd.
De burst is hard en de toegevoegde blauwe,groen en paarse glittering maakt hem tot een schitterende cake

heeft de full loaded collection soms een nieuw label? want dit valt me op. ik vind het heel mooi. ik heb zo'n vermoeden dat dit een topper gaat worden:wink:

inderdaad het is een 280 grams cake met de prijs van een 500 grammer .
er moet in mijn ogen 10 euro van de prijs . verder heb ik niks bijzonders .

Ik vind dit dus echt een hele mooie cake, in mijn ogen perfecte peonys met palmtree pistel (Peony had iets groter gemogen misschien).
De prijs is redelijk hoog maar ikzelf heb het er zeker voor over, maar dat verschild natuurlijk per persoon:)

Deze is ook zeker mooi; helaas laat mijn budget niet toe om te veel cake's te kopen met dit prijskaartje...

deze cake staat er dit jaar ook op. ik vind dat hij een goede kwaliteit heeft. en peonys met palm pistil en glittering. dat zijn in mijn ogen mooie effecten. dus een echte kaskraker.

deze is volgens mij hetzelfde als the dark hours en aangezien ik the dark hours afgelopen O&N had en die ook erg goed vond moet deze ook goed zijn. alleen ik krijg deze 2X gratis bij mijn bestellingen en ik ga daar dan ook een mooi projectje van maken in W-shape. 1 patriot schiet naar links en eentje naar rechts en in het midden de sniper van de dynasty collection. naar mijn idee word dit wel mooi:):):)

het was een erg mooi project en het liep helemaal volgens plan. en het was een erg goede pot met lekkere bursts en erg mooie effecten en dat samen met de sniper maakte het compleet af. los is het trouwens ook wel een erg leuke pot!

Een mooie cake! Te duur, te zwaar en te groot.. maar een Mooie cake! Het is dat ik hem gratis kreeg, anders was die er niet gekomen. Maar de effecten zijn schitterend.

Back
Bovenaan