[Full Loaded] Blaster

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
1-1570.jpg

Artikelnummer: 570
Artikelnaam: Blaster
Bruto Gewicht: 5.500 gr.
Netto Kruitgewicht: 500 gr.
Aantal Schoten: 91 Schots
Effectomschrijving: Red, green, silver tail with whistle, white glittering, green glittering with crackling.
Tijdsduur: 50 sec.
Stijghoogte: 25-30 m.
Richtprijs: €51,-
Afmetingen: lxbxh: 230x210x220mm
Verpakkingseenheid: 4/1
Film: Vuurwerktoko.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
moet het misschien niet €15 zijn. Als je een pot voor €51 koopt, verwacht ik wel een pot die een beetje presteerd, deze daarin tegen doet dat voor mij niet. Het begin is leuk alleen je krijgt maar een paar boekettjes op het einde.

Ik vind die kometen op het begin mooi maar de prijs niet waard,
daarna komen van die gillers, die vind ik echt niet in zo'n zware cake thuishoren:no:
en vervolgens en mooi einde met boeketten. :thumbup:
Begin is OK.
Midden is echt onzin (mijn mening)
Eind is ook mooi.

Vind het uiteindelijk de prijs niet waard.. :frusty:

Nou die gillers lijken me behoorlijk hard gaan. Zijn niet van die simpele gillers die in een fluitbakje zitten. De blinkers die daarna komen zijn ook heel mooi en in een mooi tempo. Deze cake is nog wel de 50 euro waard maar duurder moeten ze hem zeker niet maken.

dit is een super blokje, nooit echt mijn favoriet geweest van lichtkogels en fluiters, maar moet wel zeggen dat het einde het helemaal goed maakt. de lichtkogels zijn vel en blijven lang in de lucht, fluiters, fluiten ook met een mooie staart omhoog, dat zorgt voor de jusite aandacht. en dan komt er een mooie finale, snel achter elkaar geschoten, heel mooi. zou er zelf wel 40 euro voor neerleggen, ben het er wel mee eens dat hij beetje aan de dure kant is, alleen 15 euro is weer te overdreven laag...

Deze is in de aanbieding bij vuurwerkhelmond.
35euro..
ik vind um nu wel redelijk geprijst als je kijkt wat je krijgt.

Back
Bovenaan