[Full Loaded] Barracuda

En wat is hij toch sjiek he.:cool:
Je hebt een mooie willow, een subtiele crackling en een uitgebreide blauwe peony. Tempo is niet verkeerd en stijgt lekker hoog op.
Top.:cool:

WAT een cake he.:cool:
Ik ging helemaal uit mijn dak toen ik hem afstak. Dit was zeker een van de toppers van het jaar. Je betaald in verhouding eens wat meer voor een 200 grammer, maar hij is het echt dubbel en dwars waard. Het tempo ligt hoog en de knallen zijn echt hard.
Ik heb hem goed op film staan, zal dit ooit nog wel eens uploaden.:wink:
:bye:

Ik sluit me helemaal aan bij invader999. Een prachtige pot, z'n geld dubbel en dwars waard. Bij mij lag het tempo hoger zoals het hoorde, aangezien hij halverwege de cake bijna alles in één keer de lucht in schoot, wat voor een mooi gevulde lucht zorgde:D

Dit is echt een superpot heb namelijk gister pas alles afgestoken:D dus ik kon de effecten goed zien en die waren SUPER!!.
Dit jaar weer de barracuda:bye:

Ik vond nog een straatfilmpje op YouTube.
Op dit filmpje komt alleen de kleur blauw niet helemaal goed uit de verf.
Het blijft een hele mooie cake.

http://www.youtube.com/watch?v=xhJVQHCp3-U

In dat filmpje is inderdaad erg weinig blauw.
Nu zie je het blauw sowieso niet erg goed op het filmpje, maar in het echt is dit echt een belangrijke factor. Het vult de lucht erg netjes.
Ik heb mijn film geupload. Geniet er van.
http://www.youtube.com/watch?v=XVf3s4CVYUY

Wauw Invader. Op jouw filmpje komt de Barracuda pas goed tot zijn recht.
Goede beelden. Bedankt voor het delen.

Mooie pot, goede boeketten. 1 minpuntje als ik die filmpjes zo eens bekijk. De crackling maakt de pot er niet beter op, de boeketten worden naar mijn smaak te druk. Net even iets té en daar houd ik niet zo van. Ik had liever een blinker-willow combinatie afgewisseld met blauw-zilver combinatie gezien. Zonder crackling dus.

Verder niets op aan te merken, ziet er zeer goed uit voor die prijs.

Je had heb al gevonden zie ik ;) Heb niet erg goed opgelet voor het posten.
Helaas kwam het blauwe effect inderdaad niet erg goed uit met deze camera.

helemaal mee eens , ik vind het een mooie cake en ga er dan ook niks nagatiefs over zeggen niet alles kan hoe je het wilt hebben . deze komt ook zeker op mijn lijstje want het is mooi voor de nederlands markt van vuurwerk en dan ook nog een mooi prijsje erbij , heerlijk :D

Hopelijk is er wel een dealer bij mij in de buurt die Dynasty met Full Loaded verkoopt. PM me als je er 1 weet in omgeving Hengelo-Enschede

Back
Bovenaan