Full House Poker

Mooi pakket, valt me niet tegen in tegenstelling tot een groot gedeelte van de andere cakes van Pro-Line. Top om te zien dat ze mooie verschillende effecten in 1 pakket hebben gestopt.

Toch moet ik kritisch blijven en vind ik dat het pakket wel veel te duur is. Een 120 euro voor zo'n pakket zou beter op zn plaats zijn.

Prachtig pakket, met absolute uitblinker: cake 4.

alle cakes hebben een goede tijdsduur, lekker tempo / tempowisselingen.

echter als kanttekening wil ik maken dat er wel wat meer afwisseling in de effecten van de cakes had mogen zitten. Maar ach dit is persoonlijk en als je van een specifiek effect houdt en die gaat maar door, kun je daar heerlijk van genieten.

1 woord: Wauw!
Zeer mooie potten, vooral, zoals velen al gezegd hebben, nummer 4!:cool:
Ik ga toch maar even sleutelen aan mijn lijstje om dit pakket erin te krijgen.

Wat een gezeur weer over de kwaliteit, ten eerste zijn ze van een best grote afstand gefilmt.
En wat wil je nog meer verwachten dan 500 gram cake die nog geen 40 euro per stuk kosten.
Dus ik zeg een top prijs kwaliteits verhouden. ;) En deze komt er bij mij waarschijnlijk wel.

Ik heb hem ook nog even op youtube gezet voor de mensen die geen zin hebben in WinRAR.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

ik heb al eerder een reactie gegeven en ook nu ik het filmpje op online verkoop bekijk, denk ik precies hetzelfde over de cakes. tis gewoon een prima nieuw pakket op de markt. goede prijs / kwaliteitsverhouding, misschien iets te weinig afwisseling, maar smaken verschillen.

Ja was hij goed? Maar vond je het pakket het ook waard wat betreft het geld? Dus prijs/kwaliteit verhouding is die goed?

De prijs/kwaliteit verhouding is prima naar mijn mening.
Kan nergens dit soort cakes vinden voor +/- 40 euro per stuk.
Hoop je hierbij geholpen te hebben :bye:.

Zeker mooie cakes, alleen ik heb liever toch een paar anderen cakes voor dat geld, denk dat veel mensen dat met mij eens zijn. Oke, de cakes zien er van de buitenkant helemaal top uit, alleen dat geel vind ik een beetje jammer, de burstknallen zijn zeker wel goed, alleen niet echt een goede prijs. :rolleyes:

Filmpje van alle 4 cakes tegelijk. Persoonlijk heb ik liever 4 Cyclone cakes of 4 High Tension cakes :wink:

movie

Mooi filmpje man! hele mooie kwaliteit! ziet er super uit zo, 4 tegelijk.
Vind ze alle 4 best goed voor die prijs!
Ga em wel uitproberen dit jaar:) alleen dan niet alle 4 tegelijk;)

Back
Bovenaan