Full House Poker

Wat een gezeur weer over de kwaliteit, ten eerste zijn ze van een best grote afstand gefilmt.
En wat wil je nog meer verwachten dan 500 gram cake die nog geen 40 euro per stuk kosten.
Dus ik zeg een top prijs kwaliteits verhouden. ;) En deze komt er bij mij waarschijnlijk wel.

Ik heb hem ook nog even op youtube gezet voor de mensen die geen zin hebben in WinRAR.

movie

In welke volgorde worden ze in dit filmpje geschoten, zelf denk ik: Klaver, Ruit, Hart, Schoppen. Maar ik wil het toch nog ff weten, omdat ik dit toch wel een goede afsteekvolgorde vind, en dan wil ik het zo doen met oud en nieuw.

De cake met die brocade crowns gevolgd door gekleurde tips vind ik erg mooi, de rest vond ik wat tegenvallen. Zeker qua boeketgrote was deze cake een stuk beter dan de rest. Als je ze tegelijk schiet heb je wel een lekker spectakel trouwens :)

In welke volgorde worden ze in dit filmpje geschoten, zelf denk ik: Klaver, Ruit, Hart, Schoppen. Maar ik wil het toch nog ff weten, omdat ik dit toch wel een goede afsteekvolgorde vind, en dan wil ik het zo doen met oud en nieuw.

1. Klaver
2. Ruit
3. Hart
4. Schoppen

Dus zoals jij al zei ja:wink:

Als je een leuke afsluiter/afsluiter wilt hebben moet je deze alle 4 tegelijk aansteken.Is een mooi schouwapel/

grtz
Pyromaniac 1975

heb even uitgezocht welke cake nou het mooist is en dat is de Schoppen voor mij.
Daarna de Ruiten, Harten en als minst de Klaver.
De Klaver vind ik echt niet veel aan dus die gaat als eerst af in de vooravond.
De schoppen is echt kei mooi, effecten blijven mooi lang in de lucht hangen en heeft een leuke finale.

4 prachtige cakes voor dat geld. De klaver vond ik een beetje tegenvallen, niet zoveel speciaals aan. Ruit had mooie kleurcombinaties met halve palmen. Zeker bijzonder, erg mooi. Harten zat er veel kleur in, niet zo bijzonder maar wel erg mooi. En de brocades van schoppen in 1 woord: GEWELDIG. Prachtig, de hele straat stond te kijken. En dan ook nog een cracklingfinale die de hele lucht vol schiet, echt top vuurwerk.

39,75 per cake.
Prima prijs naar mijn mening.
De burst van deze cakes zijn echt goed, als je naar het filmpje kijkt kan je horen dat het beste bursts zijn, je kan ze horen in de wijde omtrek.

Overigens blijf ik bij mening die ik gepost had op 20 december 2009.
Dit jaar zit hij er weer bij.

Back
Bovenaan