Full Blast

Artikelnaam: Full Blast
Netto Kruitgewicht: 500 gram
Aantal Schoten: 36 Schoten
Effectomschrijving: silver glitter and crackling coconut w/red, green, blue mine, crackling tail to crackling.
Stijghoogte: 35 meter
Richtprijs: €.60.00
Film 1: Demo Avond 2007 (VWC)

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Gisteren de Full Blast gezien bij de demo van Hardix.
Hij krijgt van mij het cijfer 11.
Een beauty van een cake
De absolute topper van de avond.

Begint met prachtige gekleurde mines zowel I shaped als in Z shaped.
Vervolgens crackling mines en afsluitend de finale met Dragon Eggs

Het blok duurt lang en kent een geweldig tempo.

Een absolute aanrader.

:bye:

Filmpje van de demo avond van Hardix Vuurwerk is in de beginpost geplaatst.

Ik vond dit echt de mooiste nieuwkomer van de avond, ik had het er met Mattenfreak al een keer over dat er eens een goede Z shape moest komen met mooie mines ofzo.

Nu is hij er dus:)
Erg gaaf ding.

Een hele gave cake. Mooie mines die we nog niet zien in andere cakes en dit is nou een crackling finale. Erg hard en agressief. Mooi!!!

Heb het filmpje wel een keer of 10 bekeken!!
Dit zijn mines zoals ze horen te zijn!!!
Deze gaan met een hoop power, strak omhoog!!!
Dit is wel effe wat anders dan de meeste mines, die op de Nederlandse markt te verkrijgen zijn...dat lijken meer losse flodders die er met een kuchje uitkomen

Ik vind de mines erg mooi, maar ik zou voor een mines pot met alleen een eindsalvo met dragon eggs geen 60 euro over hebben. Niet mijn smaak om het zo maar uit te drukken.

Ik zou de uitwerking van deze mines graag terug zien in producten die bv alleen maar vt/I shape schieten. Misschien een optie voor HvK om iets mee te gaan doen in de toekomst. Mooi 16/25/36 schots blokje met een serie schoten van volle mines afgewisseld met schoten die boeketten in de lucht geven.

Dit is een prachtige nieuwkomer dit jaar, een snelle Z-shape met prachtige mine-effecten. Toch is er veel vraag naar cakes die voor een gouden muur zorgen, dit is werkelijk een aanrader voor hun, prachtige mines. Een eindsalvo van een fractie met keiharde crackling, heel apart om te zien en te horen, maar passend bij het geweld die je in het begin hebt met deze cake.
Enig minpuntje is de pauze bij de laatste rij mines en wellicht de prijs.

Ikzelf vind een snelle Z-shape al waanzinnig, een muur van goud d.m.v. mines ook, dit is dus een perfecte combinatie welke prachtig is uitgewerkt. Ondanks de prijs van €60,- vind ik dit neigen naar een must have, voor mijzelf zeker. :)

Ik heb deze met O&N dus ook in de straat nog een keer kunnen aanschouwen en het is en blijft een monsterlijke cake! :D Niet goed op film te krijgen op korte afstand, maar in werkelijkheid was hij enorm, hele dikke mines, razendsnel en afsluitend met die snelle crackling, al vond ik die minder hard overkomen dan op de demo.

Een cake met een richtprijs van €60,- in 2007, ik had het ervoor over, moest deze gewoon in de straat meemaken met toeschouwers en de reacties waren zeer goed, zeker een aanrader dus. :)

Iemand bij mij in de straat had hier 4 karton van, 8 intotaal:bonk:

Erg leuke pot, al vind ik die van vorig jaar, shockwave, nog een stukje spectaculairder, en ook wat mooier.

De Full Blast tijdens oud en nieuw vond ik minder spectaculair dan tijdens de demo
Eerlijk gezegd voldeed hij niet aan mijn verwachtingen.
Te snel voorbij, voor het gebodene te duur
Tijdens de demo was ik nog laaiend enthousiast, zelfs het cijfer 11 meegegeven bij wijze van uitmuntendheid.

Heel spijtig om te horen, neem dan in ogenschouw dat dit product dit jaar aanmerkelijk duurder wordt en het wordt nog minder interessant om deze te kopen.

Ik ben blij dat je nu pas reageert, want zo direct na de jaarwisseling ben je in een andere bui dan later in het jaar. Ik merk dat zelf ook, ben nu een stuk objectiever dan direct na de jaarwisseling.

Ik twijfelde dus of ik deze dit jaar eens zou halen, maar daar ga ik nu dus mooi van af zien.

Heel spijtig om te horen, neem dan in ogenschouw dat dit product dit jaar aanmerkelijk duurder wordt en het wordt nog minder interessant om deze te kopen.

Ik ben blij dat je nu pas reageert, want zo direct na de jaarwisseling ben je in een andere bui dan later in het jaar. Ik merk dat zelf ook, ben nu een stuk objectiever dan direct na de jaarwisseling.

Ik twijfelde dus of ik deze dit jaar eens zou halen, maar daar ga ik nu dus mooi van af zien.

Ervan uitgaande dat het geen productiefout was zeg ik: niet kopen, te duur voor het geld. Dan kan je veel beter andere cakes van Hardix kopen die wat prijs/kwaliteit veel beter zijn: zoals de 7steps, Outblast

Heb hem nooit in het echt gezien maar dat had ik totaal niet verwacht, Fred

Bedankt voor je reactie, ik zat er nog aan te denken om deze ook te nemen dit jaar want vond hem toch wel erg mooi op filmpjes enzo en de reactie's waren goed.

Maarja nu ga ik voor wat andere 500 grammers er zijn zat goede.

Maar wel hartstikke jammer dit!:sad:

Deze cake tijdens de jaarwisseling 3 keer gezien, iemand deed er 2 tegelijk:D. Blijft een aparte cake, alleen veelste duur voor wat je krijgt. Ik zou hem zelf nooit kopen. De burstknallen van de finale zijn ook heel schel en niet hard.

mooi , en origineel .
krachtige heldere mine's en 'n afsluiting vol met powerrrr .
60 euro laat mij zoiezo al twijfelen en als ik dan lees dat hij in de straat tegenviel , dan zeg ik nee .

Back
Bovenaan