From China with Love [Vuurpijl ass.] [Uitloop]

Pyroguy

VWC lid
Artikelnummer: 659
Artikelnaam: From China with Love
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht:
3 x 25,00 gram
4 x 35,00 gram
5 x 40,00 gram

Aantal Schoten: ...
Effectomschrijving: Een mega-set van 12 schitterende maximaal gevulde powerpijlen verdeeld over 3 versies. De medium pijlen geven een brocade crown effect en groene glitters, rode en groene sterren met crackling en kleurrijke dahlia effecten. De large pijlen geven kroonbrocade met heldere palmbomen, knetterwolken en drakeneieren. De extra-large pijlen zorgen voor zilveren palmen, rode sterren en gouden regens. Alle pijlen zijn met veel liefde voor u geselecteerd!
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: 79,95

659_from_china_with_love.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Niet dat we al mogen oordelen.. maar voor 80 euro! Dan heb ik liever van zena het Rousy cloud pijlen pakket, en dan zijn de pijlen meer gevuld.

Ik hoop dat hier gauw een filmpje van komt.

Verwacht maar geen filmpje, Lesli heeft nooit filmpjes van pijlen. Waarschijnlijk omdat de meeste pijlen van Lesli niet zo heel goed zijn.

Verwacht maar geen filmpje, Lesli heeft nooit filmpjes van pijlen. Waarschijnlijk omdat de meeste pijlen van Lesli niet zo heel goed zijn.

Dat is absoluut niet de reden dat er geen filmpjes zijn van pijlen.
Dit komt gewoond doordat Lesli geen vergunningen kan krijgen bij demo's om pijlen of matten te schieten.
Dit komt enkel doordat er een zeer grote afstand moet zijn tussen publiek en afsteekplek. Veel groter dan wanneer alleen cakes worden afgestoken.

Ik weet dat het in NL bijna niet gebeurd dat pijlen op demo's geschoten worden. Maar je ziet wel dat sommige importeurs filmpjes van de pijlen heeft, afkomstig uit China.
Maar laten we het maar weer over het pakket hebben, ik kan mijn standpunt namelijk nooit zo goed verdedigen, dus ik heb geen zin in een discussie :rolleyes: Het doet er verder ook niet zo toe.

Dit komt gewoond doordat Lesli geen vergunningen kan krijgen bij demo's om pijlen of matten te schieten.
Dit komt enkel doordat er een zeer grote afstand moet zijn tussen publiek en afsteekplek. Veel groter dan wanneer alleen cakes worden afgestoken.

en tijdens o&n maakt het niet uit waar je pijlen afsteekt? :bonk:

weer zo een domme regel

en tijdens o&n maakt het niet uit waar je pijlen afsteekt? :bonk:

weer zo een domme regel

Dit is geen domme regel.
Ik wacht rustig op de dag dat je geen pijlen meer schieten mag.(afz. Sinterklaas):bye:

Ieder jaar komen procentueel gezien veel meer ongelukken voor met pijlen dan welk ander vuurwerk ook.
Het is wat mij betreft vuurwerk dan nooit zijn geld waard is in verband met de kruitinhoud die er maximaal in mag zitten in NL (40 gram).
En ook nog eens onvoorspelbaar en dus meer risicovol.

De reden dat er geen pijlen worden afgestoken worden in NL is omdat er maar liefst 200 meter (!) afstand moet zijn tussen vuurwerk en publiek. Dan lijkt het vuurwerk wel erg klein en is het de moeite ook niet waard.
Ook is het dan wel erg moeilijk om een geschikte plek te vinden met een 200 meter open ruimte en goede vluchtwegen voor publiek, plaatsten om te kijken en plaats voor de proffesionele stokers zelf.

Op wolff vuurwerk zie je wel filmpjes van vuurpijlen, dat is omdat deze filmpjes niet zijn opgenomen bij shows, maar nog voor verscheping, in China. Daarom kan het ook zo zijn dat het vuurwerk op de filmpjes een stuk mooier zijn dan in het echt omdat er dan nog geen schade kan zijn berokkeld bij verscheping.

Dit ter aanvulling van jouw bericht.

:bye:

okéee, nu onderhand weer even over het product zelf, want dit gaat nergens meer over:frusty:

laten we het nu weer gewoon over de pijlen van lesli hebben, en niet over schiet afstand en meer van die dingen.
oké.
iedereen het daar mee eens??

tom:bye:

Iemand die deze heeft gehad? ik heb ze besteld en dat voor 35 euro en geen 89,95, knallen ze zo dik als dat ze eruit zien?

Niemand? Ben echt heel benieuwd naar een filmpje en graarg een mening van iemand.

Wat dat kleine beetje zoekwerk wel niet voor je kan doen!

De 35 euro wel waard als je het mij vraagt!
P.s. Waar vond jij ze zo goedkoop?

Back
Bovenaan