Frits Pen bedreigd om vuurwerkopslag

Al die regels, vele onnodig, die maken het al zo veilig.
Waarom al dat bedreig en gezeik. ben benieuwd wanneer er nou eens niet gezeurd word haha:p

Frits, ga ervoor! die opslag gaat komen, alles geven! :)

Triest volk met het iq van een lege bombette. Laat die kerel lekker z,n gang gaan.

Achja het midden-oosten komt gewoon te veel in het nieuws. Puur dreiging en bedreiging. Mensen denken dus, zo kan het ook. Veel nieuws over radicalen geeft mensen ideeen om hun stem op een verkeerde manier te laten horen.. Verwacht maar een toename van dit geouwehoer op alle vlakken in de toekomst.

Mensen kunnen zo makkelijk omslaan *als het niet in hun straatje ligt* te triest voor woorden en hoop dat ze alsnog aan het kortste eind trekken.

Dit gaat echt te ver....... zoon van RB (lees SE) is blijkbaar beheerder van 112twente en doet op media gebied ook een duit in het zakje met feiten te verdraaien naar volgers en onrust te stoken op zijn tweets.... Hoe ver zak je af? Hij heeft met 112twente wel een groot bereik achter zich van mensen die zich er niet in verdiepen en een mening vormen.
bericht op 112twente:

112Twente ‏@112Twente 4 Sep
Foutieve informatie verstrekt tijdens informatiebijeenkomst vuurwerkopslag Enschede: http://112twente.nl/14150/

from Enschede Reply
Retweet

Favorite

More

Laatst bewerkt:
Frits Pen bedreigd om vuurwerkopslag

De politie heeft een aangifte ontvangen van Frits Pen, de vuurwerkhandelaar die zijn opslag in Enschede wil uitbreiden. Dat schrijft dagblad Tubantia.

Dat plan leidt tot veel verzet en onrust bij omwonenden en een aantal andere Enschedeërs. De bedreiging is via de telefoon binnengekomen bij de gemeente Enschede, schrijft Tubantia. De aangifte is bevestigd door de politie.

Geplaatst 07-09-13 07:40:17

Dit staat op de app van rtv oost

Dit gaat echt te ver....... zoon van RB (lees SE) is blijkbaar beheerder van 112twente en doet op media gebied ook een duit in het zakje met feiten te verdraaien naar volgers en onrust te stoken op zijn tweets.... Hoe ver zak je af? Hij heeft met 112twente wel een groot bereik achter zich van mensen die zich er niet in verdiepen en een mening vormen.
bericht op 112twente:

112Twente ‏@112Twente 4 Sep
Foutieve informatie verstrekt tijdens informatiebijeenkomst vuurwerkopslag Enschede: http://112twente.nl/14150/

from Enschede Reply
Retweet

Favorite

More

Dit soort informatie benoemen en verspreiden is goed. Hiermee toon je subjectiviteit van partijen aan die objectief zouden moeten zijn. Echter, dergelijke berichten kunnen bijdragen aan meer intolerantie en afgunst. Goed afwegen wat wel en niet gedeeld wordt. Dat noem je integriteit.

Tja anno 2013 zijn er nog steeds genoeg mensen die niet op een normale manier kunnen communiceren dat ze tegen de opslag zijn. Het enigste wat ze dan kunnen is bedreigen helaas. Dat zijn dezelfde mensen die roepen dat een parkeerwachter aan de hoogste boom moet worden opgehangen als ze een boete krijgen of geweld tegen ambulance personeel gebruiken als ze in hun ogen niet snel genoeg hun werk doen.

Ik kan me de weerstand vanuit het oogpunt van de bewoners met geen kennis van zaken heel goed voorstellen met de gebeurtenissen uit het verleden in gedachte. Het is ook onbegonnen werk om proberen uit te leggen dat het hier om consumenten vuurwerk gaat met veel minder risiso's en dat er zeer strikte regels gelden voor de opslag die uniek zijn voor europa volgens mij. Het lijkt me handig om te kijken of een andere locatie mogelijk is want de weerstand zal denk ik blijven, helaas voor frits en zijn goede bedoelingen.

Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen. :D:p:wink:

Ach verhuizen kan altijd hea,ik zeg het maar. Maar dat zullen die geduldige brave en zeer zeker ook nette burgers wel niet willen.

Vindt het verschrikkelijk als je bedreigt word omdat je een bedrijf wilt runnen. Dreamfireworks is een groeiend bedrijf dat ruimte nodig heeft om te groeien. Belachelijk dat er personen zijn die mensen daarom bedreigen, oppakken en achter slot en grendel zetten.

Frits, sterkte en laat je niet opnaaien door die figuren.

Wat een achterlijk gezeik, ik zou zeggen nodig die mensen uit voor een sprinklertest in de bunker. Denk dat ze na die paar 100.000 liter wel anders praten...

Back
Bovenaan