-*- Friesland -*- Magic Vuurwerk Gorredijk / Noordwolde

Hey, dank je voor je uitgebreide opheldering! Hou je qua je maand iDeal wel de sluitingstijd van de webshop in de gaten? :p Ben erg benieuwd welke acties er komen, en hoe het verder er allemaal uit gaat zien. Zou wel een prestatie zijn om mij jullie kant op te lokken :wink:

Buurt assortimentje, met ons eigen FRIESLAND CAKE?(private label)

Dan moet die GRUNN toch wel naar Gorredijk komen
:wink::wink:

Buurt assortimentje, met ons eigen FRIESLAND CAKE?(private label)

Dan moet die GRUNN toch wel naar Gorredijk komen
:wink::wink:

Is een klein eindje dat moet wel gaan lukken:p

Buurtassortiment komt gewoon in de webshop neem ik aan ?

Van dit soort topics krijg ik aardig de kruitstress:p

Eerste bestelling is gedaan ! JEAAHH

Is een klein eindje dat moet wel gaan lukken:p

Buurtassortiment komt gewoon in de webshop neem ik aan ?

Van dit soort topics krijg ik aardig de kruitstress:p

Buurt ass staat als MAGIC EVENT CAKES 6 in doos,
special made for MAGIC VUURWERK Gorredijk

Ook hebben we 2 hele mooie Friesland cakes:)

Zonnet bedacht: 17 December 20:00 DEMO
Bij onze Boerderij, d:bye:us niet meer bij onze winkel omdat op de locatie wordt gebouwd.
Choco, gluhwein en vuurwerk

Buurt ass staat als MAGIC EVENT CAKES 6 in doos,
special made for MAGIC VUURWERK Gorredijk

Ook hebben we 2 hele mooie Friesland cakes:)

Zonnet bedacht: 17 December 20:00 DEMO
Bij onze Boerderij, d:bye:us niet meer bij onze winkel omdat op de locatie wordt gebouwd.
Choco, gluhwein en vuurwerk

Top, zal weer als elk jaar aanwezig zijn:D

Friesland cake's ?...je laats ons als Friesland er wel trots op zijn hea !:p

Hey, dank je voor je uitgebreide opheldering! Hou je qua je maand iDeal wel de sluitingstijd van de webshop in de gaten? :p Ben erg benieuwd welke acties er komen, en hoe het verder er allemaal uit gaat zien. Zou wel een prestatie zijn om mij jullie kant op te lokken :wink:

Ik hoop dat we je gaan zien in Noordwolde of in Gorredijk Richardus. Als jij komt , dan zijn er zeker meer die komen .... :wink:

Lol, wat een eer :D en als ik die acties in 't andere draadje lees... ik hou de webshop in de gaten en m'n portemonnee nog eventjes dicht!

Ik ga dit jaar ook in Gorredijk een kijkje nemen! :) Voor mij een rubro dealer op een te berijden afstand.

Lieve mensjes, jullie zitten er allemaal naast. Het is Alteveer bij Stadskanaal. Koekange, ruim 75 km. Als het 33 km was, dan was de keuze snel gemaakt :D

Maargoed, nu weer ontopic! :)

Edit: Oeps, had even moeten F5'en.
Ik zie nu dat er ook Hardix verkocht wordt, was ik even vergeten. Ben erg onder de indruk van de nieuwe producten van Hardix, weet een punt voor Magic Vuurwerk! :)

Mannen , niet twijfelen gewoon komen shoppen. 2 Topcollecties van NL in de winkel en toffe acties.... Wat wil je nog meer?

Lieve mensjes, jullie zitten er allemaal naast. Het is Alteveer bij Stadskanaal. Koekange, ruim 75 km. Als het 33 km was, dan was de keuze snel gemaakt :D

Maargoed, nu weer ontopic! :)

Edit: Oeps, had even moeten F5'en.
Ik zie nu dat er ook Hardix verkocht wordt, was ik even vergeten. Ben erg onder de indruk van de nieuwe producten van Hardix, weet een punt voor Magic Vuurwerk! :)

Magic bezorgd eventueel ook wel in Stadskanaal, weet dat om dat ie daar famile heeft aan de fabrieksstraat

Back
Bovenaan