Freestyle Reverze

jejestilo074

VWC lid
Artikelnummer: 1134
Artikelnaam: Freestyle Reverze
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 2000 gram
Aantal Schoten: 5x19
Effectomschrijving: Deze cakebox heeft 5 geweldige power cakes.
Tijdsduur: 2.32 min
Stijghoogte: ...
Richtprijs: €99,95

O.a. te koop bij: www.vuurwerktotaal.nl

228.1447062037.png

Film demo 2016:

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vind dit echt een topper! Verbaast me dat hij nog geen reacties heeft. Als ik niet al aan mn budget zat had ik m besteld

Geweldige cakes hoor! Helemaal niks mis mee. Tempo is goed, tijdsduur is goed, finales zijn lekker, prijs hoort erbij.. Ik zeg doen!

ik denk niet dat deze nog geschoten gaat worden het is te kort dag nu ik zou hem gewoon aanschaffen €20pp per 500gram is natuurlijk niet duur vuurwerkvisie is mij nog nooit tegengevallen.

ik denk niet dat deze nog geschoten gaat worden het is te kort dag nu ik zou hem gewoon aanschaffen €20pp per 500gram is natuurlijk niet duur vuurwerkvisie is mij nog nooit tegengevallen.

400 gram per cake, en het is VuurwerkTotaal geen Vuurwerkvisie.

475 gram per cake en vuurwerkvisie is de naam van de importeur dus zeer zeker wel juist ;) vuurwerktotaal is een merknaam

Sinds Zena is overgenomen door Lesli is Vuurwerk visie vervallen en alleen VuurwerkTotaal bestaat nog.

En het is 2000 gram, 5 cakes, 2000÷5=400.

Hier geen schimmel, alles prima droog.

Had eigenlijk ook geen hele hoge verwachtingen van deze cakes, leek me een assortiment voor de avond. Niets is minder waar, deze ging erop zeg, fantastische box! Omstanders vroegen ook waarom ik dit al in de avond stond af te steken haha, goede vraag, om 00.00 uur had deze ook heel dik opgevallen.

Staat voor mij alvast op de wishlist voor komend jaar! :D

Deze potten had ik gewonnen met de actie van vuurwerkbestel.nl

Heb er 1 in de voor avond afgestoken en de rest na twaalven. Deze konden het geweld goed aan. Zeker een topper. Deze staan volgend jaar weer in de straat!

Hier geen schimmel, alles prima droog.

Had eigenlijk ook geen hele hoge verwachtingen van deze cakes, leek me een assortiment voor de avond. Niets is minder waar, deze ging erop zeg, fantastische box! Omstanders vroegen ook waarom ik dit al in de avond stond af te steken haha, goede vraag, om 00.00 uur had deze ook heel dik opgevallen.

Staat voor mij alvast op de wishlist voor komend jaar! :D

Nog even de film van deze verrassende box, wat mij betreft een aanrader!

Leuke box alleen had er van mij wel wat meer snelheid in gemogen. Nu zie je elke keer boeketten die verdwijnen en dan pas weer nieuwe boeketten. Ik hou persoonlijk meer van een constante lucht vol zeg maar. Had iemand deze gehad? Burst klinkt niet erg overtuigend op film. Kan iemand hier wat over vertellen?

Heb hem ook gestookt. Maar 1 en 2 doorgelont, en 3,4 en 5 doorgelont.
Was zelf niet heel verrast, verbaasd ofzo. Gewoon leuke cakes, maar voor die prijs, muah niet bijzonder.

In de compilatie, vanaf 9:56 zie je me ze een beetje doorlonten. Daarna zie je Reverze Cake 1 eventjes schieten, bij 10:43 knip ik alweer naar GameBreaker (19sh cakes van Zena) en die 2 gingen tegelijk.

Dus Reverze heeft een betere burst en betere uitwerking, maar had 2 karton Game Breaker voor 90 euro, dus 10 cakes!

Back
Bovenaan