Freestyle Neon

nemmie

VWC lid
Artikelnummer: 1248
Artikelnaam: Freestyle Neon
Bruto Gewicht: 3.000 gram
Netto Kruitgewicht: 500 gram
Aantal Schoten: 35
Effectomschrijving: ...
Stijghoogte: ...
Afmeting cake: ...
Richtprijs: € 49,95
Internet voorverkoopprijs: € 47,50

O.a. te koop bij: www.vuurwerktotaal.nl

1248-freestyle-neon.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Vuurwerkvisie voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Als dat zo is, dan kunnen we nog even door gaan ja! Ik moet mijn aantal nieuwe producten nog invullen voor de Hallucinator, dus...! :wink: Heb deze altijd al een mooie waaier gevonden! Hopelijk niet hoger dan 45 euro!

ik heb niet voor niets op 50+ nieuwe artikelen gegokt ;-)

Deze cake is inderdaad niet nieuw voor Vuurwerkvisie, die vermelding is daarom ook weggehaald.

Deze cake is inderdaad niet nieuw voor Vuurwerkvisie, die vermelding is daarom ook weggehaald.

Zie mijn reactie bij een andere nieuwe cake van Vuurwerktotaal:

Maar dan moeten jullie alle omlabelingen niet meer *Nieuw jaartal* gaan noemen. Ga je die dan ook aanpassen? Als voorbeeld de Sky Splitter van Lesli, dat is de nieuwe naam van de Splitting Neon. Zie http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?40623-Sky-splitter-*Nieuw-2015* en zo zijn er nog diverse andere te bedenken. Voor Vuurwerktotaal is dit wel degelijk een nieuw artikel, deze naam bestond nog niet. Ik vind het er niet overzichtelijker op worden...

sommige zijn inderdaad omlabelingen,maar om het dit jaar toch overzichtelijk te houden zou ik het wel laten staan.
is toch wel wat duidelijker denk ik.

Kwam gisteren mooi uit op de demo, diverse effecten in 1 boeket en crackling chry finale salvo.

Back
Bovenaan