Nachtbrakerstopic 28-29 december

pyroboy

VWC lid
Hierbij het nachtbrakerstopic van 28 op 29 december 2015. Hier kan je gezellig praten als je niet kan slapen naar de verkoopdagen toe.

EDIT: we gooien er even een leuke actie in!

12377537_1279830002042607_8274450163789660296_o.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Net te horen gekregen dat mijn VWT prijs (detonation box) waarschijnlijk niet optijd binnen is.. Mag een vervanger uitkiezen, maar wat? Als het maar een VWT product is met +- zelfde waarde..

Oooohoooh waar heb je hem gewonnen dan?

Was in begin van het jaar met stemmen op de beste importeur. Was toen nog de originals finest box, maar vuurwerkvisie is nu opgesplitst dus nam VWT de prijs opzich met detonation box als vervanger

Normaal braak ik in dit topic tot laat. Dit jaar toch echt optijd naar bed! Morgen 12uur naar orthen Denbosch, shopke in nistelrode en paar winkels in Eindhoven!

Wat ging de tijd vlug! Weet nog dat ik zei nog 100dagen is inmiddels drie dagen hehe.

Was in begin van het jaar met stemmen op de beste importeur. Was toen nog de originals finest box, maar vuurwerkvisie is nu opgesplitst dus nam VWT de prijs opzich met detonation box als vervanger

Oh dat is wel netjes! Nu begin ik alleen zenuwachtig te worden! hoop dat ze wel bij de Dealers staan want heb er 2 voor mijn finale!

Oh dat is wel netjes! Nu begin ik alleen zenuwachtig te worden! hoop dat ze wel bij de Dealers staan want heb er 2 voor mijn finale!

Als het goed is is alles gewoon keurig uitgeleverd. Echter omdat ik een prijs had gewonnen is het er waarschijnlijk bij ingeschoten. Maargoed, wat moet ik als vervanger doen:angry:

Als het goed is is alles gewoon keurig uitgeleverd. Echter omdat ik een prijs had gewonnen is het er waarschijnlijk bij ingeschoten. Maargoed, wat moet ik als vervanger doen:angry:

Zwarte Cross Box - Tante Rikie's Kruittuintje of misschien X-treme Salvo Box

Pufff, eerste nachtbrakers topic al weer open.Wat is het jaar toch snel gegaan zeg. Morgen pas in de avond het eerste vuurwerk ophalen aangezien ik moet werken de 29ste en de 30ste :cry:

Gisteren was mijn prijs, 3x massive ook nog niet geleverd.

Ben benieuwd vannacht.

Geen respons op mailtjes gehad

Net te horen gekregen dat mijn VWT prijs (detonation box) waarschijnlijk niet optijd binnen is.. Mag een vervanger uitkiezen, maar wat? Als het maar een VWT product is met +- zelfde waarde..

Back
Bovenaan