Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Net te horen gekregen dat mijn VWT prijs (detonation box) waarschijnlijk niet optijd binnen is.. Mag een vervanger uitkiezen, maar wat? Als het maar een VWT product is met +- zelfde waarde..
Oooohoooh waar heb je hem gewonnen dan?
Net te horen gekregen dat mijn VWT prijs (detonation box) waarschijnlijk niet optijd binnen is.. Mag een vervanger uitkiezen, maar wat? Als het maar een VWT product is met +- zelfde waarde..
Neem je toch de hardstylebox..
Was in begin van het jaar met stemmen op de beste importeur. Was toen nog de originals finest box, maar vuurwerkvisie is nu opgesplitst dus nam VWT de prijs opzich met detonation box als vervanger
Oh dat is wel netjes! Nu begin ik alleen zenuwachtig te worden! hoop dat ze wel bij de Dealers staan want heb er 2 voor mijn finale!
Als het goed is is alles gewoon keurig uitgeleverd. Echter omdat ik een prijs had gewonnen is het er waarschijnlijk bij ingeschoten. Maargoed, wat moet ik als vervanger doen![]()
Duurt lang! Moet nog tot 07:00 wachten!