Freestyle Madness

Rico

VWC lid
Artikelnummer: 1124
Artikelnaam: Freestyle Madness
Bruto Gewicht: Info volgt
Netto Kruitgewicht: 1591 gram
Aantal Schoten: 131
Effectomschrijving: Connected - Complete vuurwerkdemo in 1 keer!
Tijdsduur: Info volgt
Stijghoogte: Info volgt
Richtprijs: 159,95 euro (voorverkoop 139,95)

freestyle madness.png

Deze miste ik nog hier.. Ruim 300 gram per cake maar wat een liefhebbersproducten zitten er in deze box. Geen standaard werk. Mooie heldere kleuren, fluiters, verschillende schietrichtingen. De waaier met goud én diep blauw ziet er ook goed uit.

Inderdaad een mooie box deze. Lekker afwisselend en mooie kleuren. Kleine vuurwerkshow in een doos met een schitterende waaier (blauw met goud)die ik liever als afsluiter had gezien, maar ja dat is een detail.

Ik heb hem dit jaar besteld. Ik ben er heel erg benieuwd naar en gaat er ook maar een straatfilm van maken, omdat die nog nergens te vinden is...

Zeer genoten van deze compound. Een mooie verzameling van allerlei verschillende effecten, met een lange brandtijd. De prijs is ook prima de toen. De knallen zijn niet bijzonder hard, maar dat betekent niet dat het geen succes was.
49189226_2302644866435035_6736633470514102272_o.jpg

Nu 85

Ben jij niet bang voor een gruwelijk dikke deal? Sla dan nu je slag! Er is een beperkte voorraad en OP=OP. Deze aanbieding is geldig t/m Halloween (donderdag 31 oktober).

Halloween komt er weer aan!
Dus een angstaanjagend dikke deal! Met 47% korting is dit een horrordeal voor ons,
maar een treat voor jou! Bestelluuhhhhh!!!!!! Freestyle Madness van 159,- voor slechts 85,-
www.vuurwerktotaal.nl

halloween.png

Hier ook eentje besteld, voor een leuke prijs. Kon hem er niet voor laten liggen. Ben erg benieuwd, lijkt me een rustige sierlijke box waar heel weinig over te vinden is. We gaan het meemaken.

Gisteravond geschoten. Leuke, maar een beetje een tamme box met veel verschillende maar niet al te grote effecten. Leuk om eens meegemaakt te hebben maar niet voor herhaling vatbaar.

Doordat de box verschillende effecten heeft was het nog wel een prima ding. Burst niet al te hard wel een mooie finale.

vond hem ook wat tegengevallen, maar gezien de aanbiedingsprijs niet heel ontevreden. Geen herhaling wat mij betreft.

Back
Bovenaan