Freestyle Fan

whazzup

VWC lid
Artikelnummer: 1138
Artikelnaam: Freestyle Fan
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 459 gram
Aantal Schoten: 54
Effectomschrijving: Man man man, met deze waaier ben je voor even een echte pyrotechnicus! Extreem grote staarten vullen in waaiervorm de straat met verschillende kleuren en crackling staarten!
Tijdsduur: 16 sec
Stijghoogte: ...
Richtprijs: 39.95

O.a. te koop bij: www.vuurwerktotaal.nl

071020151715261138FreestyleFan2_390_390.png

O.a. te koop bij www.vuurwerktotaal.nl

Laatst bewerkt door een moderator:
lekker waaiertje! volle tails waar wat gebeurd! Dit wil ik wel tot ontbranding laten komen :)

Erwin zet deze maar in je winkel hoor!

Komt wel erg rommelig over, hopelijk is het tempo iets beter, de climax zit nu echt op de helft van de cake.

ik kan deze niet vinden op vuurwerktotaal site. Worden deze later als de reguliere verkoop begint pas toegevoegd?

ik kan deze niet vinden op vuurwerktotaal site. Worden deze later als de reguliere verkoop begint pas toegevoegd?

Ik las ergens dat deze eerdaags toegevoegd gaan worden inderdaad. Er komen nog meer nieuwe producten aan en daarna komen ze op de webshop dacht ik.

Dit is mijn favoriet en nomineer ik voor de verkiezing nieuwkomer van 2015.
Hoop deze op een demo te mogen beleven.
Hij staat iig zeker in mijn straat dit O&N

Dit was een ontzettende tegenvaller. Haast onherkenbaar t.o.v. de product video. Nauwelijks kleur te bekennen en de staarten leken nergens op. Dikke afknapper.

Dit was een ontzettende tegenvaller. Haast onherkenbaar t.o.v. de product video. Nauwelijks kleur te bekennen en de staarten leken nergens op. Dikke afknapper.

idd, dat wat ik de 25e gezegd heb neem ik volledig terug. Heb er nog één liggen. Hopen op drogen.

Hij lijkt er idd totaal niet op wat je hierboven op het filmpje ziet :frusty::bonk:
Zie hier het straatfilmpje ter vergelijk........

Had hem dit jaar gratis bij een bestelling, maar vond hem gevaarlijk, de effecten raakten de grond op plekken waar wij stonden en we stonden een meter of 10 van de cakes af, de cake zat gewoon niet goed in mekaar.

zijn er nog meer mensen die ervaring hebben met deze(afknapper ) cake
en heeft vuurwerk totaal en nog op gereageerd?

hmmm ik zie deze films eigenlijk nu pas......en ik heb er nog eentje staan....hopelijk heeft goed drogen hem goed gedaan :D

Hoe staat het ermee, met deze waaier, wat kunnen we verwachten dit jaar. De demo film of de straatfilms.

Dit was één van de twee cakes waarbij ik naar gevoel aan heb over gehouden. Dit is nu niet het product die ten toon werd gesteld

Ik had deze nog over van vorig jaar, gelukkig door het filmpje van Campie deze maar afgestoken op een locatie met veel ruimte!
Gelukkig hoefde dat eigenlijk niet want deze waaier ging wel goed, misschien door het jaartje drogen of dit was wel een goede batch is gokken.
Helaas is de film niet helemaal gelukt (begon te laat met filmen) Maar wilde hem wel laten zien.

Dit jaar ook de Freestyle Fan gehad. Na het lezen van de ervaringen hier het zekere voor het onzekere genomen en deze goed laten drogen op de vloerverwarming. Schoot zonder problemen zoals het hoort.

Back
Bovenaan