Fast or Furious-1

Altijd lastig inschatten voor een importeur. Vooral met nieuwe producten. Stel deze cake presteert erg goed dit jaar. Bestel je volgend jaar 2x zo veel, blijkt die batch ruk te zijn. Dan zit je er mee. Blijft leuk werk, vuurwerk. :)

Altijd lastig inschatten voor een importeur. Vooral met nieuwe producten. Stel deze cake presteert erg goed dit jaar. Bestel je volgend jaar 2x zo veel, blijkt die batch ruk te zijn. Dan zit je er mee. Blijft leuk werk, vuurwerk. :)

Hoezo je gaat naar dezelfde fabriek met dezelfde specs. Of zijn dat geen garanties met onze vrienden uit China?

Ik vond deze gewoon oke, redelijk zoals op film. Goud was prima en de tips lichtte mooi op. Lekkere finale. Een nette 7-.

Zeker een mooie cake met mooie tips. Maar er zaten geen rode blinkers in. Maar gewone rode sterren.

Tsja, deze vond ik persoonlijk wat minder. Schoot er 2 te gelijk maar ze vielen niet op. Kleur zat er inderdaad ook niet in.

Nog niet echt goed kunnen bekijken maar alsnog 1tje besteld van deze. Ziet er mooi uit!

Ik vond het een aardige cake. Zit in het straatje van bv de Hallucinator of de Cruelty met oplichtende tips. Effect grootte is niet bijster groot maar qua vulling goed te noemen.

Echter dan de prijs. Ik heb met korting 22,50 betaald en voor dat geld is het net een mooie cake. 32,50 is echt veels te duur.

Een prima cake, mooie effecten, goede grootte en een prima tempo.
Op film te zien, tegelijk met nr. 2.

Ik heb hem niet gekocht uiteindelijk, en ik moet eerlijk zeggen dat ik daar uiteindelijk toch best blij om ben. Ik vind de boeketten totaal niet lijken op het China filmpje. Van dikke brede in het China filmpje naar 13 in een dozijn in de straat filmpjes. Doet me denken aan Ghost Protocol van Rubro, ook een cake met een matige uitwerking tegenover het demo filmpje. En nu heb ik het woord 'filmpje' te vaak geschreven.

Hopelijk krijgt marchel hem nog wel op de markt zoals hij bedoeld was prachtige effect namelijk. :)

Hij is inmiddels aangepast.
En wat zien die China filmpjes er veel belovend uit.
Ben benieuwd!

Back
Bovenaan