Free Fighter

bassie1978

VWC lid
Artikelnummer: 9219
Artikelnaam: Free Fighter
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 16 schots
Effectomschrijving: Multishot
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: € 17,50

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt door een moderator:
Nog geen eens zo'n slechte cake alleen jammer dat de cracling een beetje zuinig is, voor de rest een redelijke cake die denk ik qua prijs best mee kan vallen.

Ben ik met je eens. Maar ik geloof die filmpjes uit China niet meer bij Schuurmans. Maar even wachten op filmpje van de demo als die er is. Want al die filmpjes zijn stukken betere dan in real ben ik achtergekomen.

Alleen worden ze bij de demo door elkaar per 3 stuks geschoten zodat je er geen kop of kont meer in kunt ontdekken. Volslagen waardeloos imo

Alleen worden ze bij de demo door elkaar per 3 stuks geschoten zodat je er geen kop of kont meer in kunt ontdekken. Volslagen waardeloos imo

Op het account van Schuurmans op youtube staan ook alle filmpjes van de nieuwe producten. Deze zijn per 1 geschoten op die filmpjes. Je moet maar eens een kijkje nemen op youtube :wink:

Ik vind dit een mooi blokje trouwens. Benieuwd naar de prijzen. Hoop dat die binnenkort toch wel bekend gemaakt mogen worden ...

:bye:

En wie heeft hierboven nou net dat filmpje gepost? :wink: Ze staan er trouwens niet allemaal; van Kaboom bv. maar drie. Maar zoals je wel eens gemerkt kunt hebben, zijn Chinese filmpjes niet altijd betrouwbaar. Dus 't is of dat of onbetrouwbaar een demo met meerdere door elkaar geschoten. 't Blijft onbetrouwbaar dus.

Back
Bovenaan