Fred in: Ik wed dat ik het kan [vanavond 20.00]

Wahaha Wat een bak!
Ik ben er redelijk van overtuigd dat RTL NL 1000 Euro armer is :D.
Top dit, kan ik in de nacht van 28-29 helemaal niet meer slapen door het vuurwerkgevoel wat dan naar boven zal komen! :rolleyes:

IK ben benieuwd wat voor effecten ze hebben uitgekozen, waarschijnlijk niet mine, dat is té makkelijk,zelfs ik zou dat kunnen raden.

Fred helemaal super dat je hebt meegedaan , ik kijk nu al erg uit naar de uitzending van de 28ste. Heb ik weer wat meer te doen om mezelf af te leiden de 28ste.

Ook echt heel goed dat door jou vuurwerk weer positief in de media komt, heel goed, bedankt!!!! :):D

zo he sinds het syposium ben op de radio en zelfs op tv te zien .
je vecht tegen het slechte imago als of je leven er van af hangt.
erg leuk voor je dat je de kans kreeg om mee te mogen doen aan dit programa .
ik zal zeker kijken .:)

Erg leuk dat je mee hebt gedaan Fred! Ik heb er alle vertrouwen in dat je ze allemaal goed had! Is de prijs nogsteeds 1000 euro als je het goed hebt? Ik ga het ook proberen te kijken. :wink:

Als iedereen hier fred nou uitdaagt. Als je het goed hebt heb je 1000 euro verdiend en anders krijgt fred weer 500 :). Ga zeker kijken de 28e!

leuk zeg Fred,alle vertrouwen in jou dat het goed gaat komen.
sta je trouwens nog op de foto met Nicolette van Dam? :D (top vrouw)

fred is het programma echt ? of is het een beetje gespeeld want soms vind ik het lijken alsof het nep is.

Hahaha! Ge-wel-dig dit! Heb er echt nu al zin in! Moet een stuk beter worden dan een gast met lang haar die watermeloenen kapot mept met zijn voorhoofd! (Hoewel dat ook wel humor was...)
Mag ik vragen wat voor videobeelden het waren waarvan je het vuurwerk moest raden? Alle cakes, alleen binnenlands, van één merk....?
Ik denk dat er heel wat mensen zullen zijn die de 29e vuurwerk komen halen, en vragen: "Huh...? Was jij nou niet gisteren....?" :)

moontan wil het gewoon een verassing houden
je vindt het toch ook niet leuk als iemand jou een kado geeft en vertelt wat er in zit ?

Ik wed dat ik het ook kan. Zet maar een filmpje neer en ik zeg je welke pot het is. :-)

Iedere freak moet dit natuurlijk aankunnen, wat ik gedaan heb is niets bijzonders
Alleen niet iedereen, en dat geldt voor alle weddenschappen, kan de druk van het publiek en de camera,s aan
Het is heel wat anders dan thuis voor de buis :p

Alleen niet iedereen, en dat geldt voor alle weddenschappen, kan de druk van het publiek en de camera,s aan
Het is heel wat anders dan thuis voor de buis :p

Zo inderdaad, schuiven er opeens 3 giga cameras op je af met alle toeters en bellen, en nog losse schouder camera's om je heen enz.
Ik zou niet weten waar ik moet kijken op zo'n moment haha:wink:

Hahaha... En wedden dat: Mike en Eric kunnen faken...:D

hehe en jij kan het weten Ruben:wink:

De reacties van het publiek werden inderdaad wel een soort van ''geregiseerd'', maar voor zo'n programma heb je gewoon een goede publieks reactie nodig en dat gebeurt niet altijd vanzelf.

:bye:

Back
Bovenaan