Fred in: Ik wed dat ik het kan [vanavond 20.00]

Jongens, ik ben niet de enige die op tv komt:
Op de eerste plaats 7 hele leuke andere weddenschappen
En op de tweede plaats mijn vrouw en kinderen, Kruitsnuiver,Mattenfreak en Mantronix zijn ook voortdurend in beeld.
Wat ik gedaan heb is absoluut niets bijzonders, maar leuk was het wel

moontan;133035 Wat ik gedaan heb is absoluut niets bijzonders zei:
Fred misschien is dat wel niet bijzonder voor de freaks als ons. Maar weet je wat pas bijzonder is. Dat is dat jij en de hele andere crew er weer een top jaar van hebben gemaakt. Veel informatie, films ,fotos ,teksten ,artikelen enz. hier op de site neer gezet. Dat ben ik jullie erg dankbaar en ik denk niet dat ik daar de enigste in ben, toch jongens?

Makkelijk verdienen haha :p
Als je gewonnen heb tenminste.
Maarja wel leuk dat je daar aan mee heb gedaan Fred.

Ik had me ook nog een tijdje geleden opgegeven dat ik drufte te wedden om 8 vuurwerkeffecten en kleuren aan de hand van filmpjes kon raden. Maarja ik denk dat ik of te laat was of ze hadden jou uitgekozen voor mijn inzending en wouden geen 2 weddenschappen met vuurwerk.

Maar bij mij gaat die ook zeker aan hoor Fred, pas 2e keer dat ikg a kijken maarja :p

Fred misschien is dat wel niet bijzonder voor de freaks als ons. Maar weet je wat pas bijzonder is. Dat is dat jij en de hele andere crew er weer een top jaar van hebben gemaakt. Veel informatie, films ,fotos ,teksten ,artikelen enz. hier op de site neer gezet. Dat ben ik jullie erg dankbaar en ik denk niet dat ik daar de enigste in ben, toch jongens?

Dank Teun, horen we graag, maar dan ook complimenten aan alle leden hier.
Want we doen het met zijn allen

wat is die presentatrice een muts...en had ze die maar op met dat kapsel :P 't Is wachten op de grote Moontan! ;)

Hij is nog neit geweest :sad: ik hoop dat je snel komt, en steeds waneer ze zeggen en nu zoek ik de heer .... kijk ik of ik je naam hoor en dan hoor je een andere naam :sad:

vreet die microfoon nou niet op joh!

spannend, moet er nog allevier goed hebben...

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan