Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
moontan;133035 Wat ik gedaan heb is absoluut niets bijzonders zei:Fred misschien is dat wel niet bijzonder voor de freaks als ons. Maar weet je wat pas bijzonder is. Dat is dat jij en de hele andere crew er weer een top jaar van hebben gemaakt. Veel informatie, films ,fotos ,teksten ,artikelen enz. hier op de site neer gezet. Dat ben ik jullie erg dankbaar en ik denk niet dat ik daar de enigste in ben, toch jongens?
Fred misschien is dat wel niet bijzonder voor de freaks als ons. Maar weet je wat pas bijzonder is. Dat is dat jij en de hele andere crew er weer een top jaar van hebben gemaakt. Veel informatie, films ,fotos ,teksten ,artikelen enz. hier op de site neer gezet. Dat ben ik jullie erg dankbaar en ik denk niet dat ik daar de enigste in ben, toch jongens?
Hij is nog neit geweestik hoop dat je snel komt, en steeds waneer ze zeggen en nu zoek ik de heer .... kijk ik of ik je naam hoor en dan hoor je een andere naam
![]()
Heel veel vuurwerk in de studio , Na de Reclame jongens![]()