Fred in: Ik wed dat ik het kan [vanavond 20.00]

haha ik ga ook wel kijken als ik het niet vergeet want het is een vervelende datum die 28ste... ben ik alleen maar bezig met projectjes en doorlonte.. maar zal proberen te kijken...

Maareh vraagje heb je ook gezegd over VUURWERKCREW of reclame gemaakt voor VUURWERKCREW...:rolleyes:

haha ik ga ook wel kijken als ik het niet vergeet want het is een vervelende datum die 28ste... ben ik alleen maar bezig met projectjes en doorlonte.. maar zal proberen te kijken...

Maareh vraagje heb je ook gezegd over VUURWERKCREW of reclame gemaakt voor VUURWERKCREW...:rolleyes:

Fred kennende zal die daar wat over zeggen op tv, en dan zullen er denk ik een hoop mensen komen kijken, want er kijken veel mensen volgens mij naar dit programma.

Nee, dat was dus niet de bedoeling. :wink:
Zouden ze anders sowieso eruit knippen natuurlijk haha.

Jammer, maar daar ging het niet om natuurlijk.

Het programma is voor de volle 100% geregisseerd.
reclame maken of een eigen inbreng was gegeven de tijd niet mogelijk.
maar het feit dat een brave huisvader zoals ik, en ook nog eens ouder dan de gemiddelde freak is op zich al een reclame voor het vuurwerk in het algemeen
Niet dan?

Het programma is voor de volle 100% geregisseerd.
reclame maken of een eigen inbreng was gegeven de tijd niet mogelijk.
maar het feit dat een brave huisvader zoals ik, en ook nog eens ouder dan de gemiddelde freak is op zich al een reclame voor het vuurwerk in het algemeen
Niet dan?

Zo is het, hahaha zou leuk zijn als Johan aan het kijken is en dan jou opeens voorbij ziet komen.... zzzzzap..... hahaha Hij moet nachtmerries krijgen :devil:

Niet dan?

Amen:)
Bij vuurwerk denken veel mensen snel aan jonge jochies en herrieschoppertjes, nu ziet een deel van nederland een keer dat het niet zo is:wink:

ooh heel gaaf. Ik zal zeker kijken en dan is de uitzending ook nog eens heerlijk dichtbij DE dag. Ik heb er zin in:)

Bij deze alvast heel veel succes Fred.
Dit ga je zeker redden, ben ik van over tuigt.
Jij kunt dit als geen ander.
Ik kan niet wachten tot de uitzending, want dan zit ik aan de buis gekluisterd.

Haha echt geweldig dat je hieraan hebt mee gedaan. Ik ben benieuwd of je het hebt gehaalt of niet, maar ik zal zeker kijken.

haha, ouwe parel!
Je doet het geweldig :)

Ik snap alleen niet hoe dat precies met die audities zit, want hoe moet jij daar dan mee voorbereiden?
krijg je dan ook al een paar potten voor je neus die je moet benoemen:P

wat een toeval zeg, ik zat gister bij me zelf te denken dat heeft nog niemand gedaan en zou leuk zijn voor in een uitzending nu heb jij het gedaan. top fred ik ga zeker kijken de avond voor de vuurwerk verkoop.

ik hoop dat je 1000 euro rijker bent dan kan je die mooi opstoken.

Jajaaaa Fredje geweldig man! Hoe krijg je het toch weer voor mekaar. Ik hoop dat je het er goed vanaf heb gebracht met leren, en nu die prijs nog maar binnenhalen! Het gaat je lukken!

Ik zit die avond aan de buis gekluisterd!!

Back
Bovenaan