Freaky

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 1741
Artikelnaam: Freaky
Bruto Gewicht: 3150 gram
Netto kruitgewicht: 467 gram
Aantal schoten: 25 schoten
Effectomschrijving: Dit is een speciale cake. Door een legering van verrijkt kruit en flits-poeder zie je dat deze effecten echt freaky helderder zijn dan normaal.
Tijdsduur: 30 sec.
Kartoneenheid: 6/1
Adviesprijs: € 39,95
O.a. te koop bij: Vuurwerkland.nl

1741-Freaky-kopi%C3%ABren.jpg

Wij danken Wolff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt:
Beschrijving en het filmpje is veel belovend, nu even afwachten op de filmpjes van de winkeliers demo's.

Jemig hadden ze de microfoon op het veld liggen ofzo?

Helaas is er met het geluid iets fout gegaan van mijn kant. Heb dit enigszins geprobeerd acceptabel te maken maar het was bijna geen doen. Het is niet anders, foutjes maken is menselijk.

Helaas is er met het geluid iets fout gegaan van mijn kant. Heb dit enigszins geprobeerd acceptabel te maken maar het was bijna geen doen. Het is niet anders, foutjes maken is menselijk.

Het zou niet de eerste keer zijn dat een microfoon tijdens een demo aan blijft :wink: Het is wel opvallend hard bij de beelden van deze demo. Maargoed foutje moet kunnen! :thumbup:

Het zou niet de eerste keer zijn dat een microfoon tijdens een demo aan blijft :wink: Het is wel opvallend hard bij de beelden van deze demo. Maargoed foutje moet kunnen! :thumbup:

In dit geval waren mijn instellingen de hele demo niet goed. kwam er pas met het monteren achter :frusty:

Bedankt voor het toelichten.

On topic. Wat vonden jullie van de felheid? Was het een opvallende verbetering? Of is het gewoon een zoveelste glittercake?

Effectomschrijving: Dit is een speciale cake. Door een legering van verrijkt kruit en flits-poeder zie je dat deze effecten echt freaky helderder zijn dan normaal.

Lol... Ik krijg hier toch altijd wel een beetje kriebel van. Alsof er voor deze cake speciaal kruit gebruikt is dat ff wat langer heeft gelegen ;-)
greetzz

Een leuke cake met goede kleuren. Niet vernieuwend. Gebruikt gewoon elementen d iur in de praktijk goed werken en aanslaan en borduurt hier op voort.

Iemand de Freaky nog gehad toevallig? Vind hem er, ondanks dat ie redelijk 'standaard' is, best gaaf uit zien.

Back
Bovenaan