Freaksorthen.nl actie korting vuurwerk orthen & tolbrug 2014-2015

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben hartstikke blij met de kortingen die ik mee kan pakken bij Orthen.
Snap dan ook niet het gezeur omtrend de gratis vuurwerk actie.
Wees blij dat deze acties er zijn.
Een gegeven paard niet in zn b.k kijken lijkt mij hier van toepassing.

Ik heb in de outlet al 3 boxen voor een ongelofelijkeprijs kunnen kopen.
Is datdan ook oneerlijk dat anderen nu 'alleen'.wat gratis.krijgen of werkt dat gewoon.zo?

Even een fictief voorbeeld zodat jullie zien wat ik bedoel.

d.d. 1 November. Mail uitgestuurd en gevraagd of er iets gedaan kan worden met de prijzen van Spain, italy, Malta fans en de XXL140 boxen. Deze zijn namelijk best prijzig. 4 stuks voor 600,- euro. Antwoord terug: "Neen, is niet mogelijk. De prijzen zijn netto prijzen en zijn al dus aktieprijzen. We kunnen dus niets met deze prijzen doen."

d.d. 5 november. Deze boxen worden blijkbaar nergens goedkoper aangeboden. De prijzen staan vast. Net als de Rubro boxen. Dus deze 4 boxen besteld en 600 betaald. Jammer, had toch zo graag hier wat korting op willen scoren. Maar helaas, kon niet. :(

d.d. 27/28 november. TP vuurwerk en Orthen gooien de genoemde boxen ineens wel in de uitverkoop. TP met 30% korting en Orthen 25% extra vuurwerk!! Huh... ?? Maar dat kon toch helemaal niet? Prijzen stond toch gewoon vast??

Resultaat: Bij TP 180,- euro door de neus geboord, of bij Orthen 150,- aan gratis vuurwerk.

Bovenstaand voorbeeld heeft verder totaal maar dan ook totaal niets te maken met andere akties die deze winkels voeren. Dit heeft gewoon te maken met het feit dat ze iets zeiden wat dus in principe wel kon. Prijzen konden dus wel naar beneden. Daar wringt bij mij de schoen.

d.d. 1 November. Mail uitgestuurd en gevraagd of er iets gedaan kan worden met de prijzen van Spain, italy, Malta fans en de XXL140 boxen. Deze zijn namelijk best prijzig. 4 stuks voor 600,- euro. Antwoord terug: "Neen, is niet mogelijk. De prijzen zijn netto prijzen en zijn al dus aktieprijzen. We kunnen dus niets met deze prijzen doen."

d.d. 5 november. Deze boxen worden blijkbaar nergens goedkoper aangeboden. De prijzen staan vast. Net als de Rubro boxen. Dus deze 4 boxen besteld en 600 betaald. Jammer, had toch zo graag hier wat korting op willen scoren. Maar helaas, kon niet. :(

d.d. 27/28 november. TP vuurwerk en Orthen gooien de genoemde boxen ineens wel in de uitverkoop. TP met 30% korting en Orthen 25% extra vuurwerk!! Huh... ?? Maar dat kon toch helemaal niet? Prijzen stond toch gewoon vast??

Resultaat: Bij TP 180,- euro door de neus geboord, of bij Orthen 150,- aan gratis vuurwerk.

Bovenstaand voorbeeld heeft verder totaal maar dan ook totaal niets te maken met andere akties die deze winkels voeren. Dit heeft gewoon te maken met het feit dat ze iets zeiden wat dus in principe wel kon. Prijzen konden dus wel naar beneden. Daar wringt bij mij de schoen.

Ik snap jou helemaal ik zou het ook niet leuk vinden, wat je volgens mij krijgt is dat mensen volgend jaar juist later gaan bestellen bij deze winkels om toch nog van dit soort acties gebruik te kunnen maken. Wat ik alleen niet handig vind is dat je je gal hier spuugt, ik zou eerst naar hun een pm etje sturen als ze nog iets voor je kunnen betekenen(maar misschien heb je dat ook wel gedaan?)

WTF, begint nu iedereen hiermee aan te komen, zo op het eind pas wanneer alles al in kannen en kruiken is? Potver.. de meeste hebben het geld al uitgegeven, krijgen die freaks die al eerder besteld hebben dan ook dat gratis vuurwerk erbij? Of hebben ze gewoon dikke pech gehad omdat ze TE VROEG waren?

Als er één schaap over de dam is...

Ik denk dat Orthen (en Tp) hier weinig te verwijten valt. Ik ben er ook van overtuigd dat dit spontane acties zijn geweest als reactie op andere winkeliers/importeurs. Het belangrijkste verschil is dat Tp en Orthen het netjes aankondigen, bij ons maar ook bij de importeur.
Geloof maar niet dat Tp en Orthen de enige zijn die de boxen onder de minimumprijs verkopen of hebben verkocht.

Misschien moet je je pijlen juist richten op de betreffende importeur. Zij zijn degene die tegen de winkelier zeggen dat ze geen korting mogen geven maar zelf wel via de achterdeur boxen van andere importeurs inkopen en die wel onder de minimumprijzen verkopen.

Kijk, aan zo'n reactie als hierboven daar heb ik tenminste iets aan. Iemand die mij begrijpt maar tegelijk uitlegt waar het mogelijk aan ligt.

ik vind deze acties gevaarlijk klinkt heel gek maar ja ik zou me echt genaaid voelen als je vroeg koopt en later word het nog goedkoper waarom bestel je vroeg om de beste prijs te krijgen toch in mijn ogen hoort dat gewoon een stijgende lijn te zij wie het vroegst bestelt wie de meest korting pakt en bestel je later dan heb je wat minder korting ja das dan peg ( en je heb nog wat moois )

zonde maar laten we het netjes houden het is een mooi actie en ja ik begrijp best dat je baalt als je al boxen gekocht heb maar ja zou dan toch een pm stuuren ik denk dat je daar verder mee komt

zoals je het nu uitlegt snap ik het beter grizmo. Want je had dus gevraagd of er iets aan gedaan kon worden en toen is er gezegd dat het niet kon. Dan kan ik mij beter verplaatsen in het feit dat je een beetje pissig bent. Ik zou echter eerst proberen contact op te nemen met betreffende winkels. Lijkt mij het verstandigste.
greetzz

Wat ik me afvroeg.
Komen er nog extra producten bij op de site of blijft ie zoals ie is?
Heb al een leuke collectie samengesteld bij orthen maar was benieuwd..

De winnaar van de freaksactie is deze week : Mathe Massop

We mailen je deze week even de bon.

Hartelijk gefeliciteerd!
Team Vuurwerk Orthen

Maar heb je nu eigenlijk wel wat besteld bij Orthen? Want je voorbeeld is fictief zeg je..

We zijn nu 10 dagen verder en gaan jullie het nu zelf weer oprakelen terwijl het in mijn ogen verder niet meer nodig is. Zeker nu freakacties definitief afgelopen is, is het niet meer nodig het hierover te hebben. Toch?

We zijn nu 10 dagen verder en gaan jullie het nu zelf weer oprakelen terwijl het in mijn ogen verder niet meer nodig is. Zeker nu freakacties definitief afgelopen is, is het niet meer nodig het hierover te hebben. Toch?

Ik snap jou probleem niet.
Je bent niet verplicht bij Orthen te kopen.
Prijzen zijn prijzen.
Orthen hoeft niet mee tegaan met wat de concurent doet.
Snap nou eens dat de liefhebbende winkels kortingen voor de freaks geven uit liefde en een gun factor.
Ze hoeven het niet!
Lief hebber bestellingen zijn maar een klein deel van de omzet.
Van al het geklaag wordt niemand beter....
Sterker nog je demotiveerd de winkels die dit soort kortings acties geven/houden!
En dan maar gek vinden dat er steeds minder freak winkels zijn en er steeds meer stoppen met kortings acties.
Accepteer het maar..
Je bent niets verplicht.. Ben blij dat er überhaupt een korting bestaat in de vuurwerk wereld.

Marchel of Gilbert ik heb een paar bestellingen vorige week gedaan maarik heb geen mail gekregen!
Groetjes niko

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan