Freaksorthen.nl actie korting vuurwerk orthen & tolbrug 2014-2015

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb een aantal aanvragen gedaan en zal de helft hiervan ook bestellen als mijn loon binnen is.
Vind de kortingen allemaal redelijk, sommige kartonnen zijn voor mij niet de moeite en dan bestel ik op de freaksite van dat product wat losse aantallen.
Vins dit jaar het aanbod beter, de prijzen,voor mij persoonlijk op des producten die ik wil ook en mailcontact gaat erg snel.
Hopelijk werken de importeurs ook goed mee zodat niet een groot deel er niet is en ik 2 keer terug kan rijden omdar kartonnen er nog niet zijn.
Beste jaar dit nu toe qua service producten en prijzen.

De week winnaar van de freak aktie is : Derk Deijk

Je ontvangt zo spoedig mogelijk een cadeaubon twv €25,00 in je mailbox.

Mvg
Team Vuurwerk Orthen

vuurwerkmania

vuurwerkmania

Volgens mij mis ik een aantal cakes die er gisteren wel op stonden ? :p

Klopt , op dit moment geeft men aan bij Vuurwerkmania dat de huidige winkels waarschijnlijk niet volledig uitgeleverd kunnen gaan worden.
Daarom kunnen ze op dit moment geen nieuwe klanten aannemen omdat ze de reeds bestaande klanten/winkels niet met alle zekerheid (volledig) kunnen gaan leveren.

Mocht het zijn dat we deze alsnog kunnen bestellen dan komen ze weer op de site terug.
Binnenkort zal hier meer duidelijkheid over zijn.

Mvg
Team Orthen

Worden er nu de demo van,royal gehouden is hiervaan nog producten toegevoegd?
Of is dit het assortiment van dit jaar?
Persoonlijk mis ik nog een goede cake met zware huilers.

Ook dit jaar ben ik weer van de partij bij vuurwerk Orthen, zoals reeds meerdere jaren op rij.

Bedankt voor de actie, de mooie website en de altijd snelle reacties op onze posts.

Mij mogen jullie dit jaar weer verwelkomen, bestelling volgt de komende week, elk jaar maak ik weer de trip vanuit Maastricht naar Orthen en het is het elk jaar waard :)

Showboxen weekend + 25%gratis vuurwerk!
Bij iedere box + 25% gratis vuurwerk cadeau.
Van vrijdag 28 t/m zondag 30 november is het showboxen weekend bij Vuurwerk Orthen-Tolbrug. Bij aanschaf van een showbox krijg je dit weekend maar liefst 25% gratis vuurwerk cadeau. Voorbeeld : Boxprijs is €149,00 dan ontvang je daarbij extra voor €37,25 aan gratis vuurwerk. M.a.w. heel veel extra vuurwerk bij aanschaf van een box naar keuze. *

Boxen *
Deze actie is geldig voor de volgende boxen :

Ultimate van Royal Fireworks
Cruel traction van Wolff Fireworks
4 seasons van Rubro Fireworks
Immortal Gold van Rubro Fireworks
6 elements van Rubro Fireworks
Buurtassortiment van Rubro Fireworks
The Biggest 50 van Katan Fireworks
Big four XL 144 van Katan Fireworks
Combi fan 90 van Katan Fireworks
Amazing Fan 100 van Katan Fireworks
XXL 140 van Katan Fireworks
Italian style van Katan Fireworks
Spain style van Katan Fireworks
Malta style van Katan Fireworks
Garden of eden 2.0 van Royal Fireworks
25% vuurwerk cadeau
Deze actie geldt t/m zondag 30 november.
Gratis vuurwerk wat je extra cadeau krijgt word door ons zelf samengesteld.
Hier over is helaas geen correspondentie mogelijk.

WTF, begint nu iedereen hiermee aan te komen, zo op het eind pas wanneer alles al in kannen en kruiken is? Potver.. de meeste hebben het geld al uitgegeven, krijgen die freaks die al eerder besteld hebben dan ook dat gratis vuurwerk erbij? Of hebben ze gewoon dikke pech gehad omdat ze TE VROEG waren?

Ben blij met de korting die je al hebt gekregen. Als iedereen zo reageert stoppen ze er volgend jaar mee.

Morgen bij Ano een aantal cakeboxen bekijken, en dan bestellen. Die 25% gratis vuurwerk is mooi meegenomen, goede actie weer van Orthen! :)

Nou ja, als iedereen dat zo doet dan hebben wij freaks minder korting dan de normale consument waarvan er nu al reeds zijn die ook aan het bestellen beginnen. Concreet betekent dit dan dat zij de echte freakkorting krijgen op deze boxen en de freaks die eerder hadden besteld en waarvan je juist zou verwachten dat zij extra worden beloond, nu hierdoor naast het net zitten te vissen. Ik wil de mening van andere mensen wel horen wanneeer ze bijvoorbeeld een X aantal van deze boxen hebben besteld en betaald en nu zien dat ze 25% aan extra vuurwerk mislopen. Ik juich daarom dit soort akties niet toe want daar haal je boze mensen mee op de hals.

Dit is toch met de weekendacties van Zena hetzelfde? En zelfs in elke supermarkt, wordt je daarna toch ook niet boos dat je net 2 kratten bier hebt gekocht die een week later in de aanbieding zijn? Ook zijn wij liefhebbers maar een klein deel van de totale klanten, logisch dat de 'normale' consument ook een actie krijgt.

Ik snap dat je baalt, maar ze kunnen niet overal rekening mee houden. Ik ben blij met de acties die te vinden zijn, bij Orthen of waar dan ook. En dat ik een keer iets mis pak, dat is dan maar zo.

Man, man, man.. het zijn juist nu die bakken waarvan gezegd werd dat daar GEEN KORTING opgegeven kon worden omdat er reeds korting op zat. Daar gaat het mij nu om. Mensen gaan er dan ook vanuit dat dit dan ook niet zomaar toch aangepast zal worden. Vergelijking met Zena is bull daar Zena bekend staat om zijn akties die telkens wisselen. Een mail naar hun toe met de vraag of dit of dat in de aanbieding komt is voldoende om een transparante antwoord op te krijgen. Naar Orthen en andere winkels zijn ook mailtjes/Pm's gestuurd m.b.t. genoemde bakken, met name die van Katan. Wanneer zij dan zeggen "Sorry, hier kan geen korting opgegeven worden" en je besluit dan maar met tegenzin 150 euro te betalen en krijgt dan nu toch te zien dat zij het nu wel ineens kunnen??? Dan voel je je als klant toch wel echt ***** en genaaid. Ik heb het nu niet specifiek over Orthen, maar gewoon over de akties die nu worden gevoerd over het algemeen.

gast, wees eens dankbaar met wat je wel krijgt. Door dit soort azijngezeik loop je volgend jaar korting mis. Daarnaast is het zo dat er nu geen korting gegeven wordt, maar extra vuurwerk wordt gegeven. Dat is strikt genomen wat anders. ik snap dat je baalt, maar je bent toch zelf akkoord gegaan met de prijs die waarvoor jij boxen hebt gekocht? Op dat moment heb je daarvoor gekozen, dan moet je niet achteraf als er wat beters is zeggen dat je het ook wilt. Je bent met je volle verstand neem ik aan?
Ik heb ook heel vroeg in het jaar al her en der wat besteld en nu zie ik soms dezelfde artikelen goedkoper langskomen. Tja, dan had ik moeten wachten. Ik koos voor zekerheid en het zeker willen hebben van bepaalde producten.

Top actie van Orthen, goed bezig daar.
greetzz

Wat een gejank hierboven... Wees eens dankbaar zoals al eens eerder gezegd is.Daarnaast zeg je dat je met tegenzin 150 euro uitgeeft niemand verplicht je die boxen te kopen als je ze te duur vind...

Begrijpen jullie het dan nog niet wat ik hier probeer te zeggen??

Bij de vraag of er op deze dozen korting kon gegeven worden zei men "NEE" of dat nu in de vorm van directe korting is of met gratis vuurwerk. Op dat antwoord vertrouw je dan ook. Dat jullie nog niet eens de moeite doen om mijn standpunt dan te begrijpen en daar dan fatsoenlijk op te reageren, snap ik totaal niet. Nee, in plaats daarvan ben ik het allemaal zelf schuld en had ik het moeten weten. NIET DUS, gezien het antwoord dat destijds gegeven werd. Zo had ik ook kritiek op een soortelijke aktie van TP Vuurwerk. Zelfde verhaal. Maar hey, dan sta ik er maar alleen voor. Ik ga mijn mening ook nu niet wijzigen omtrent deze aktie. Heb verder niks tegen Orthen, TP vuurwerk of wie dan ook. Is dus ook geen aanval op iemand als persoon. Laat dat gezegd zijn.

Super actie van Orthen! Mooi voor de mensen die nog een aantal mooie bakken willen aanschaffen! Super dat jullie ze nog in de actie gooien! Zouden meer winkeliers moeten doen, nu pas 2. Top!

Voor dat hierboven, wees blij dat er überhaupt acties gedaan worden. Dit zijn de winkeliers niet verplicht! Als het bier van de Appie eerst €15,00 kost. En met de kerst nog steeds, maar er na de kerst een actie is voor €9,99 dan is dat pech hebben. Acties zijn niet verplicht, en als het eerst niet mag en nu wel of het gebeurd toch. Dan zou ik eerder respect hebben voor ze dan ze af te blaffen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan