Weet iemand overigens tot wanneer de huidige prijzen geldig zijn? Ik heb nog wel een verlanglijstje...![]()
Op site staat 27 dec
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Weet iemand overigens tot wanneer de huidige prijzen geldig zijn? Ik heb nog wel een verlanglijstje...![]()
dat heb ik ook 2 jaar achter elkaar gehad.
dat er producten niet leverbaar waren en ter plekke voor vervangers gezocht werd.
of producten die je kunt bestellen en uiteindelijk afgekeurd worden.
wacht dan pas met aanbieden na de goedkeuring denk ik dan.
dat afkeuren kan een winkelier of importeur echt niks aan doen.
vorig jaar gehad bij Rowy waar ik werk, werd er om half 8 s'avonds op de 28e door gegeven dat bepaalde boxen af waren gekeurd.
Sta je dan met je bunker gevuld, 4 uur voor de freaks voor de stoep staan.
dit soort problemen kan je als winkelier echt niks aan doen.
en vaak gaan de afkeur problemen nergens over, verkeerd geplaatst etiket of geen verwijzing naar hoofd lont etc.
Probeer de hele dag een bestelling te plaatsen
Dit lukt niet
Er staan geen bedragen bij de producten en ook niet als je deze in de winkelmand stopt
Mail laten sturen naar [email protected]
Echter ook daar geen reactie
Heb gezien deze omstandigheden besloten ergens anders te kijken voor deze producten
Jeetje een dag voor de verkoop iets afkeuren, dat is wel erg laat! Al het werk en de beloftes voor niks... snap heel goed dat je daar als importeur of winkelier zijnde niet vrolijk van wordt. Maar dat betekent dus dat iedere winkelier en importeur t/m 28ste gespannen afwacht op eventuele afkeuringen?
Orthen heeft dit jaar een leuke collectie samengesteld. Ik zie zelfs Vuurwerktotaal en Vuurwerkmania. Zelfs de Zena Revolution voor een mooie prijs.
als ik me niet vergis worden er altijd meerdere items van hetzelfde artikel getest.
Men zou deze afkeur regel mischien eens aan moeten passen.
Bijv.
Bij afkeur van 1 cake moeten er 10 exemplaren worden aangeleverd die dan verder worden onderzocht.
Zelfde manco onder deze 10 ook weer teruggevonden , complete afkeur.
Als de tien cakes allemaal in orde zijn alsnog 10 stuks voor tweede keuring waaruit dan een oordeel valt in goed overleg.
Dat klopt: gemiddeld worden er door het IL&T tussen de 5 en 10 karton per artikel meegenomen en wordt er steekproefsgewijs uit elk karton een aantal stuks gepakt om te testen...