Freaksorthen is weer geopend!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net bevestigd gekregen vanuit Orthen dat de actie voor zowel oude als nieuwe bestellingen geldig is.
Dat wordt dus nog en box bestellen om tot drie te komen, maar welke... :p

Zelfde "probleem" hier. Ik denk dat ik voor de Energizer ga. Nog niet live mogen zien.

Net bevestigd gekregen vanuit Orthen dat de actie voor zowel oude als nieuwe bestellingen geldig is.
Dat wordt dus nog en box bestellen om tot drie te komen, maar welke... :p

Fairytail ass geldt die ook mee in de actie, staat wel bij boxen maar is niet echt een box!!

Top, enig idee hoe ze dit met oude bestellingen gaan doen ? Moeten we ze daar zelf over contacten ?

Ik kreeg als reactie dat ze die box pas bijtellen bij ophalen dus er hoeft niks aangepast te worden. De extra box komt dan niet op je bestelling te staan maar je krijgt m wel. Ef niet vergeten daarop te leteen dan maar neem aan dat dit goed geregeld zal worden

Ik kreeg als reactie dat ze die box pas bijtellen bij ophalen dus er hoeft niks aangepast te worden. De extra box komt dan niet op je bestelling te staan maar je krijgt m wel. Ef niet vergeten daarop te leteen dan maar neem aan dat dit goed geregeld zal worden

Bedankt! Zet hem ff handmatig op mun lijstje kan ik hem zelf ook niet vergeten ;)

In de mail:

Eerste nieuwe produkten 2017:
Hoewel we nog midden in de zomervakantie zitten, zijn de eerste nieuwe artikelen 2017 reeds te bewonderen op onze site.
Met het vuurwerkseizoen voor de deur kunnen jullie de komende tijd nog vele nieuwe artikelen verwachten. Hou daarom de site goed in de gaten!

Gratis box:
Ook dit jaar hebben wij naast onze bekende kortingen ook weer een speciale boxen actie!
Bij aanschaf van 3 boxen of meer ontvang je een FF-4 box geheel GRATIS!
Deze box bevat 4 cakes van 25mm met ieder 25 shots. (100 shots)

Rambam 2.0
Op verzoek van heel veel liefhebbers hebben we dit jaar onze jubileum box van 2016 terug in de collectie. Deze unieke box is opnieuw samengesteld en heet voortaan Rambam 2.0. Deze topper mag absoluut niet ontbreken in je bestelling!

Vroegkoop sluiting
Op 31.08.2017 sluit de verkoop van een aantal artikelen of vervalt de vroegkoop prijs. Wil je nog profiteren van mega scherpe prijzen, dan moet je niet te lang meer wachten want op is ook echt op!

Kartonvoordeel
Ook dit jaar kan je weer producten per karton bestellen. Aangezien het voor ons onbegonnen werk is alle artikelen online te zetten bieden wij de mogelijkheid deze per artikel aan te vragen via [email protected]

Aanwezigheid van producten
Alle producten welke nu op voorraad zijn op onze site zijn ook definitief aanwezig. Orders van deze producten zijn geplaatst en bevestigd door de des betreffende leveranciers. Dit om eventuele misverstanden te voorkomen.

Demo 2017
Deze gaat plaatsvinden op vrijdag 8 december 2017.
Aanvang circa 20.30 uur.
Het Wielsem 2B te 's-Hertogenbosch.

Showroom
Onze showroom is geopend vanaf maandag 20 november 2017.

Zag bij orthen dat katan van de site was en er een nieuwe lijn voor terug kom EXCL SELECTION, denk van evo iemand al meer info?

Zag bij orthen dat katan van de site was en er een nieuwe lijn voor terug kom EXCL SELECTION, denk van evo iemand al meer info?

Zie ook net dat Katan niet meer met de naam op de site staat. De producten staan nu bij overige. Op de facebookpagina van Evolution Fireworks stond op 19 augustus een bericht over de Exclusive Collection. Evolution heeft dit jaar voor diverse relaties eigen concepten en/of producten gerealiseerd, aldus het bericht op fb.

Misschien ben ik scheel, maar box 1 en 2 zijn toch gewoon de Dreamscape 20 en -25 box? Zelfde prijs, zelfde inhoud.

Die horsetail cake in box nr. 6 is wel gruwelijk vet trouwens.

De Dreamscape 25 bevat volgens omschrijving 3 16-schots cakes, terwijl die box 2 volgens de omschrijving 19-schots cakes bevat

Daar heb je een punt. Op het filmpje tel ik dan wel weer 16 schots per cake...

Ik denk dat je gelijk hebt en dat het inderdaad dezelfde zijn, omschrijving lijkt niet te kloppen. De filmpjes van de losse cakes uit dreamscape zijn hetzelfde als die van box 2.

Dit jaar geen bestelling bij freaks orthen
Een hele hoop mooie potten waaronder Daisy been Gravity heavy 5 enz zitten niet meer in de collectie en de gratis doos aktie is leuk maar de dozen zelf vind ik te duur voor deze extra box
Jammer dat er dit jaar teveel wolf producten en van evolution zijn
Deze doen toch onder voor de grotere merken
Jammer genoeg

Ieder zijn smaak, maar Wolf en Evolution zijn ook grote merken hoor. Vooral Evolution heeft de laatste jaren echt schitterende producten op de markt gebracht.

Dit jaar geen bestelling bij freaks orthen
Een hele hoop mooie potten waaronder Daisy been Gravity heavy 5 enz zitten niet meer in de collectie en de gratis doos aktie is leuk maar de dozen zelf vind ik te duur voor deze extra box
Jammer dat er dit jaar teveel wolf producten en van evolution zijn
Deze doen toch onder voor de grotere merken
Jammer genoeg

Vorig jaar diverse boxen en producten gehad van evolution
En nee dat springt er niet echt uit
Rubro en vuurwerk totaal
Dat waren toch echt de spektakel stukken
Maar ieder z'n smaak

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan