Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Heb vandaag een mailtje ontvangen dat wat er op de site staat ook daadwerkelijk aanwezig is, had hier een mail over gestuurd omdat ik ook al eens iets besteld had wat in december niet geleverd werdt en wel netjes een gelijkwaardige vervanger is geregeld.
Komt de transbomber nog terug op voorraad?
Zo'n bericht stelt mij gerust. Eigenlijk verwacht ik niet anders dan dat een site goed werkt en dat een bedrijf het netjes regelt met betalende klanten.
Als dat er staat kan je inderdaad niet bestellen. Maar zoals ik en andere zeggen. Het kom nogal is voor bij orthen dat bij afhalen het een en ander niet aanwezig is. Of je nou in december of september bestel bijvoorbeeld. Zoals gezegd is dat wel altijd netjes opgelost hier zo. Maar ze zijn Qua levering niet zo strikt als patrick van huize vw.
Dit wil ik ook graag weten.
Ik wil deze box echt heel graaaaag!
Dit wil ik ook graag weten.
Ik wil deze box echt heel graaaaag!
Er staat nu bij dat ze "op voorraad" zijn...
Betekend dit dat de mensen die de transbomber een paar dagen geleden hebben gekocht wel de oude voorraad krijgen? Hopelijk worden de aanwezige producten ook gestickerd. Niet dat als het tijdens de verkoopdagen hard gaat dat mijn gereserveerde box ineens naar iemand anders gaat.
Bij mijn bestelling heet het product "Transbomber NEW 2016" dus verwacht eerlijk gezegd ook de 2016 versie.
was nog de oude tekst volgens mij net als bij meerdere. maar als je meer zekerheid wil. vraag het netjes in de mail even aan Gilbert![]()
Betekend dit dat de mensen die de transbomber een paar dagen geleden hebben gekocht wel de oude voorraad krijgen? Hopelijk worden de aanwezige producten ook gestickerd. Niet dat als het tijdens de verkoopdagen hard gaat dat mijn gereserveerde box ineens naar iemand anders gaat.
Bij mijn bestelling heet het product "Transbomber NEW 2016" dus verwacht eerlijk gezegd ook de 2016 versie.
Denk dat we de 2017 versie krijgen, de transbomber was inprincipe overal uitverkocht en bij rubro ook helemaal uitverkocht dus zal er niet op rekenen dat we 2016 versie krijgen
De producten worden gestikkerd net als afgelopen jaar.
En afgelopen jaar hebben we weinig tot geen producten niet kunnen levere.
Oke.. er waren 2 roducten niet geleverd vanuit de leverancier. De rest was na mijn idee behoorlijk goed gestructureerd en afgeteld.
Hoe kan het dan dat ik de spainfanstyle 2016 meekreeg die heb ik begin vorig jaar besteld/gekocht?