Freaksorthen is weer geopend!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zie net dat er op de site een aantal Zena artikelen zijn toegevoegd, waaronder de Zena Whistle Ti-cloud. Van €37,95 voor €32,95. Ik heb hem in december bij Zena NL voor €27,95 besteld in de voorverkoop. Is hier sprake van een foutje?

Heb vandaag een mailtje ontvangen dat wat er op de site staat ook daadwerkelijk aanwezig is, had hier een mail over gestuurd omdat ik ook al eens iets besteld had wat in december niet geleverd werdt en wel netjes een gelijkwaardige vervanger is geregeld.

Heb vandaag een mailtje ontvangen dat wat er op de site staat ook daadwerkelijk aanwezig is, had hier een mail over gestuurd omdat ik ook al eens iets besteld had wat in december niet geleverd werdt en wel netjes een gelijkwaardige vervanger is geregeld.

Zo'n bericht stelt mij gerust. Eigenlijk verwacht ik niet anders dan dat een site goed werkt en dat een bedrijf het netjes regelt met betalende klanten.

Zo'n bericht stelt mij gerust. Eigenlijk verwacht ik niet anders dan dat een site goed werkt en dat een bedrijf het netjes regelt met betalende klanten.

Zon bericht wil helaas niet altijd zeggen dat je nog steeds alles 100% krijgt. Al een aantal jaar besteld, maar nooit alles gehad. Des ondanks heb ik ook gewoon weer bij orthen besteld :) Hieronder een reactie die het goed samenvat:

Als dat er staat kan je inderdaad niet bestellen. Maar zoals ik en andere zeggen. Het kom nogal is voor bij orthen dat bij afhalen het een en ander niet aanwezig is. Of je nou in december of september bestel bijvoorbeeld. Zoals gezegd is dat wel altijd netjes opgelost hier zo. Maar ze zijn Qua levering niet zo strikt als patrick van huize vw.

Dit jaar ook maar eens een Freak bestelling gedaan. Normaal pas in december bezig met bestellen, maar je kan het maar alvast deels geregeld hebben :)

Hmmmm, die freakacties maken het wel moeilijk jongens. Normaal in december discussie over vuurwerk thuis maar nu in januar al

In de omschrijving staat ook: 'Versie onbekend, hiervan zijn we afhankelijk van onze leverancier.' Kans is dus aanwezig dat je de 2017 versie dan krijgt.

Betekend dit dat de mensen die de transbomber een paar dagen geleden hebben gekocht wel de oude voorraad krijgen? Hopelijk worden de aanwezige producten ook gestickerd. Niet dat als het tijdens de verkoopdagen hard gaat dat mijn gereserveerde box ineens naar iemand anders gaat.
Bij mijn bestelling heet het product "Transbomber NEW 2016" dus verwacht eerlijk gezegd ook de 2016 versie.

Betekend dit dat de mensen die de transbomber een paar dagen geleden hebben gekocht wel de oude voorraad krijgen? Hopelijk worden de aanwezige producten ook gestickerd. Niet dat als het tijdens de verkoopdagen hard gaat dat mijn gereserveerde box ineens naar iemand anders gaat.
Bij mijn bestelling heet het product "Transbomber NEW 2016" dus verwacht eerlijk gezegd ook de 2016 versie.

was nog de oude tekst volgens mij net als bij meerdere. maar als je meer zekerheid wil. vraag het netjes in de mail even aan Gilbert :)

was nog de oude tekst volgens mij net als bij meerdere. maar als je meer zekerheid wil. vraag het netjes in de mail even aan Gilbert :)

Denk dat we de 2017 versie krijgen, de transbomber was inprincipe overal uitverkocht en bij rubro ook helemaal uitverkocht dus zal er niet op rekenen dat we 2016 versie krijgen

De producten worden gestikkerd net als afgelopen jaar.
En afgelopen jaar hebben we weinig tot geen producten niet kunnen levere.
Oke.. er waren 2 roducten niet geleverd vanuit de leverancier. De rest was na mijn idee behoorlijk goed gestructureerd en afgeteld.

Denk dat we de 2017 versie krijgen, de transbomber was inprincipe overal uitverkocht en bij rubro ook helemaal uitverkocht dus zal er niet op rekenen dat we 2016 versie krijgen

Dat klopt maar er zijn genoeg winkels die er nog hadden liggen en die de voorraad terug sturen.

Hoe kan het dan dat ik de spainfanstyle 2016 meekreeg die heb ik begin vorig jaar besteld/gekocht?

De producten worden gestikkerd net als afgelopen jaar.
En afgelopen jaar hebben we weinig tot geen producten niet kunnen levere.
Oke.. er waren 2 roducten niet geleverd vanuit de leverancier. De rest was na mijn idee behoorlijk goed gestructureerd en afgeteld.

Hoe kan het dan dat ik de spainfanstyle 2016 meekreeg die heb ik begin vorig jaar besteld/gekocht?

Simpel omdat de spain is besteld in Januari bij Katan.

Het zit zo.. als ik bij rubro nu 50 transbombers bestel en Rubro zecht toe op papier dat er 50 geleverd gaan worden dan zetten wij de transbombers online op aantal van 50st.
Dus of je dan de oude of nieuwe krijgt is dan maar de vraag.. maar krijgen doe je zoiezo.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan