Freaksorthen is weer geopend!

Status
Niet open voor verdere reacties.
De producten worden gestikkerd net als afgelopen jaar.
En afgelopen jaar hebben we weinig tot geen producten niet kunnen levere.
Oke.. er waren 2 roducten niet geleverd vanuit de leverancier. De rest was na mijn idee behoorlijk goed gestructureerd en afgeteld.

Hier zelf weinig van gemerkt dit jaar :(. Maar heb de klachten op het forum verder wel heel hard zien afnemen. Dus daar vanuit gaande. Een goed punt. Want zo blijf het natuurlijk wel wat over zichte lijker voor jullie :)

Komt de zena cake box verder nog op vooraad en die katan yellow river nog los ? Had die afgelopen keer niet mee gekregen was al op of niet geleverd denk ik. En wil de kans toch weer op nieuw proberen :).

Hier zelf weinig van gemerkt dit jaar :(. Maar heb de klachten op het forum verder wel heel hard zien afnemen. Dus daar vanuit gaande. Een goed punt. Want zo blijf het natuurlijk wel wat over zichte lijker voor jullie :)

Komt de zena cake box verder nog op vooraad en die katan yellow river nog los ? Had die afgelopen keer niet mee gekregen was al op of niet geleverd denk ik. En wil de kans toch weer op nieuw proberen :).

Mijn tip.. freakbestellingen in de nacht is zonder problemen verlopen. Vaak gaat het overdag fout (als het fout gaat).
Want na 12e in de middag gaat de ervaren nachtploeg na bed.
Ik heb gemerkt dat het dan vaak fout gaat omdat de freak en de normale consumenten bestellingen dan door elkaar gaan lopen.. daar waar dan ook vaak de nieuwe leveringen plaats vinden worden er helaas fouten gemaakt.
Mijn tip probeer het in de nacht of ochtend op te halen.. ook kun je eventueel om Remco (ik) of Emiel (andere ervaren freak) of om Gilbert zelf vragen.

Zena had 2 producten niet geleverd waaronder jou bestelde product.

Wat er nog besteld gaat worden bij Pangu weet ik ook nog niet... dat is aan Gilbert.
Maar sugestisch zijn altijd welkom.

Damn graag de transbomber nu willen halen en de zena cakebox maar helaas vrijwel nooit de optie betalen met creditcard. Beetje jammer aangezien het toch altijd eerder binnen is als de 11aanden dat we het op kunnen komen halen :wink:

Damn graag de transbomber nu willen halen en de zena cakebox maar helaas vrijwel nooit de optie betalen met creditcard. Beetje jammer aangezien het toch altijd eerder binnen is als de 11aanden dat we het op kunnen komen halen :wink:

Dit jaar gekocht voorverkoop beide boxen in combideal voor 155 euro

Prijs is wel scherp, op de site staat " op voorraad" maar ze zijn niet meer op stock want mail van Gilbert zei dat ze tss sept en december binnen komen, zo ook voor de visions of ecstacy en mogelijk nog andere producten... , wordt versie 2017, als die niet afgekeurd wordt natuurlijk...

Karton Wall of Silver of Gold voor nog geen €50.

Op het plaatje staat 25shots. Is dit nou de mooie of de minder mooie versie?
Ik ben even het spoor bijster met de verschillende productiejaren, aantal schoten en inhoud.

Aan de plaatjes / prijs te zien zijn dit de oude uitloop versies. Zou voor de zekerheid even contact met Orthen opnemen als ik jou was.

Karton Wall of Silver of Gold voor nog geen €50.

Op het plaatje staat 25shots. Is dit nou de mooie of de minder mooie versie?
Ik ben even het spoor bijster met de verschillende productiejaren, aantal schoten en inhoud.

Ik had deze karton aanbieding vorig jaar ook al meegepakt, en het was gewoon de Wall of Gold van 2016 (42 shots) versie, mooie deal!

Ik had deze karton aanbieding vorig jaar ook al meegepakt, en het was gewoon de Wall of Gold van 2016 (42 shots) versie, mooie deal!

Inmiddels bericht terug van Orthen. Het is productiejaar 2016, met kruitinhoud 499,8 gr. Heb gelijk maar karton Wall of Gold besteld, erg mooie prijs!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan