Freakmiddag 2 december - BredaVuurwerk

Ik ben aan het overwegen om hier ook heen te gaan. Heeft er iemand zin om met mij mee te rijden? Alleen is ook maar zo alleen...
Langs de route Leiden - Delft - Rotterdam - Dordrecht.
Jammer dat ik sinterklaas vier anders had ik met je meegegaan vanuit leiden

Ik ben aan het overwegen om hier ook heen te gaan. Heeft er iemand zin om met mij mee te rijden? Alleen is ook maar zo alleen...
Langs de route Leiden - Delft - Rotterdam - Dordrecht.

Ik wil wel meerijden evt. Als je nog gaat en er plek is :P kheb je een PM gestuurd

Mooi vuurwerkdagje morgen!
Eerst even gezellig naar bredavuurwerk in de middag en savonds ff doorrijden naar scheveningen voor de show van 18.00.

Ik heb er zin in! tot straks:p

Veel plezier jongens! Kan er helaas niet bij zijn, maar ziet er qua opkomst ook al uit als een geslaagde middag.

Ben benieuwd naar jullie ervaringen en natuurlijk wat leuke foto's.

Veel plezier mannen! Maak er een gezellige middag van en vergeet de foto's hier niet te plaatsen!

Heel plezier gasten, geniet er van. Laat die foto's en verhalen maar weer komen :thumbup:.

Helaas door ziekte kan ik er niet meer bij zijn. Baal er behoorlijk van! Veel plezier voor de gene die wel gaan.

Bent niet de enige helaas MasterBsc. Hele weekend al ziek en nog even aangekeken maar helaas toch af moeten melden :cry:

Was een zeer gezellig middag, kwamen weer niks te kort, eten drinken, veel vuurwerk. Bingo, tombola.
Cigarman die ff met bijna alle prijzen ervandoor ging, gefeliciteerd trouwens.

Heeel veeeeel categorie 1 gestookt, flinke bende.

Uniek dat een winkel zoveel moeite doet voor de freaks.

B7B5CD8A-DC48-43B1-A88E-5B17A2EA6433.jpg

Weer super bedankt Bredavuurwerk! Het was weer een top georganiseerde en gezellige middag. Ook altijd weer leuk om een aantal bekende (én nieuwe) forum leden te zien en te spreken. Wat een geluk had the cigarman zeg! :bonk: Al mag ik ook niet klagen met mijn té gekke hoofdprijs: de Bredavuurwerkbox! :handsup:Helemaal gaaf! Tot de 28e. :thumbup:

Weer super bedankt Bredavuurwerk! Het was weer een top georganiseerde en gezellige middag. Ook altijd weer leuk om een aantal bekende (én nieuwe) forum leden te zien en te spreken. Wat een geluk had the cigarman zeg! :bonk: Al mag ik ook niet klagen met mijn té gekke hoofdprijs: de Bredavuurwerkbox! :handsup:Helemaal gaaf! Tot de 28e. :thumbup:

Bofkont! Dan mag je zeker niet klagen. Lekker man !

Back
Bovenaan