Freakactie Vuurwerk Vathorst 2019!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ook 200 afgetikt, als het 150 was had ik echter 2 dozen meegenomen :cool:. Volgend jaar gewoon verrekenen:idea:.

Zojuist hier geweest, aardig personeel en behulpzaam. Kleine bestelling gehaald maar het personeel was even vriendelijk als bij de gasten die met een rolcontainer naar buiten gingen.
Op de parkeerplaats nog een doos ball python gehad van iemand, geen idee wie maar als je dit leest BEDANKT.
Overdag me andere bestellingen maar halen! Fijne dag mensen!

Ik was er die nacht net is voor 12 uur. Ging als 2de naar binnen met mn vrouwtje. Bij mij ook alles netjes geleverd van funke! Viel me ook op dat ik bij alles gewoon batch 2019 heb gekregen. Vaak krijg je bij freakacties de batch van het jaar ervoor.

Sorry, maar ik ga toch reageren. Vind het erg flauw! In de ochtend stuur ik een app, zet erin dat ik het bericht op de crew zag en vraag je 200 per doos... heb netjes aangeven dat ik em daar voor laat staan.
Koop daarom wat andere producten bij jullie in de winkel later in de middag en een paar uur later vraag je er 150 voor... snap je dat ik mij dan genaa*d voel? Jammer.

Ik kan het begrijpen. Maar de laatste 3 uur gingen in. Dan moet alles weg zijn, dan is het niet heel gek dat we prijzen extreem verlagen. Ik kan niet de prijs gaan verlagen op 28dec terwijl ik nog 2 dagen de kans heb om ze normaal te verkopen. Sorry!

Beste liefhebbers!

Allereerst de beste wensen! Bedankt voor alle goeie berichten. We hebben genoeg tips ontvangen om het aankomend jaar nog beter te doen. We hopen jullie volgend jaar dan ook allemaal terug te zien.

En we zijn alweer bezig met de freakacties van 2020.

Met vriendelijke groet,
Dave

Ik kan het begrijpen. Maar de laatste 3 uur gingen in. Dan moet alles weg zijn, dan is het niet heel gek dat we prijzen extreem verlagen. Ik kan niet de prijs gaan verlagen op 28dec terwijl ik nog 2 dagen de kans heb om ze normaal te verkopen. Sorry!

bedankt voor de eerlijke uitleg!
lijkt me niet meer dan logisch dat je er als winkelier het maximale uit wil halen.

Beste liefhebbers!

Allereerst de beste wensen! Bedankt voor alle goeie berichten. We hebben genoeg tips ontvangen om het aankomend jaar nog beter te doen. We hopen jullie volgend jaar dan ook allemaal terug te zien.

En we zijn alweer bezig met de freakacties van 2020.

Met vriendelijke groet,
Dave

Jij ook de beste wensen Dave, wanneer gooi je de site online?:p

Bedankt voor je reactie. Als ondernemer zijnde kan ik het begrijpen, persoonlijk vond ik het prijsverschil erg groot waardoor ik mij er achteraf niet prettig om voelde en in de middag nog naar de winkel kwam om wat impuls aankoopjes te doen. Alsnog fijn dat je wat laat horen. Mvg.

Hier op 31 dec nog 2 kartonnen python ball opgehaald voor een goede prijs. Als iemand intresse heeft in 1 of half karton voor de inkoopsprijs stuur dan maar Pb. Dave bedankt voor de 2 karton. Echter heb ik maar 1 karton nodig aankomende oudjaar

Hier op 31 dec nog 2 kartonnen python ball opgehaald voor een goede prijs. Als iemand intresse heeft in 1 of half karton voor de inkoopsprijs stuur dan maar Pb. Dave bedankt voor de 2 karton. Echter heb ik maar 1 karton nodig aankomende oudjaar

PM gestuurd! interesse!

Ik heb hier de 30e vlak voor sluitingstijd mijn vuurwerk opgehaald. Het personeel zat er helemaal doorheen :p Ook wel logisch met die extreme drukte van die twee dagen. Maar de winkel was rustig, en mijn bestellingen stonden al klaar. Op de compounds na dan, die al snel uit de bunker tevoorschijn kwamen. Behalve de Sky High Whistle....die was helaas onvindbaar. Daarvoor kreeg ik netjes mijn geld terug. Verder alles correct geleverd gekregen!
Een nette winkel met prima service, groot assortiment, snelle reactie op berichtjes, en goede prijzen! :thumbsup: Ik kom hier komend seizoen graag weer terug.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan