Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zojuist hier geweest, aardig personeel en behulpzaam. Kleine bestelling gehaald maar het personeel was even vriendelijk als bij de gasten die met een rolcontainer naar buiten gingen.
Op de parkeerplaats nog een doos ball python gehad van iemand, geen idee wie maar als je dit leest BEDANKT.
Overdag me andere bestellingen maar halen! Fijne dag mensen!
Sorry, maar ik ga toch reageren. Vind het erg flauw! In de ochtend stuur ik een app, zet erin dat ik het bericht op de crew zag en vraag je 200 per doos... heb netjes aangeven dat ik em daar voor laat staan.
Koop daarom wat andere producten bij jullie in de winkel later in de middag en een paar uur later vraag je er 150 voor... snap je dat ik mij dan genaa*d voel? Jammer.
Ik kan het begrijpen. Maar de laatste 3 uur gingen in. Dan moet alles weg zijn, dan is het niet heel gek dat we prijzen extreem verlagen. Ik kan niet de prijs gaan verlagen op 28dec terwijl ik nog 2 dagen de kans heb om ze normaal te verkopen. Sorry!
Beste liefhebbers!
Allereerst de beste wensen! Bedankt voor alle goeie berichten. We hebben genoeg tips ontvangen om het aankomend jaar nog beter te doen. We hopen jullie volgend jaar dan ook allemaal terug te zien.
En we zijn alweer bezig met de freakacties van 2020.
Met vriendelijke groet,
Dave
Ik kan het begrijpen. Maar de laatste 3 uur gingen in. Dan moet alles weg zijn, dan is het niet heel gek dat we prijzen extreem verlagen. Ik kan niet de prijs gaan verlagen op 28dec terwijl ik nog 2 dagen de kans heb om ze normaal te verkopen. Sorry!
Hier op 31 dec nog 2 kartonnen python ball opgehaald voor een goede prijs. Als iemand intresse heeft in 1 of half karton voor de inkoopsprijs stuur dan maar Pb. Dave bedankt voor de 2 karton. Echter heb ik maar 1 karton nodig aankomende oudjaar