Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dat is wel een dingetje ja. Zit je straks met 5 van die dingen. Pure verspilling. Hebben ze hun mond vol over het klimaat.Ik vind het alleen een beetje jammer dat je verplicht wordt een vuurpijlen standaard af te nemen. Heb er nog 3 van vorig jaar liggen. Sla de pijlen maar over.
Anders gewoon dat standaard meenemen bij het afhalen? Ik gok dat ze dan vast kunnen regelen dat je de pijlenstandaard niet meer hoeft en je geld terug kunt krijgen
Ik vind het alleen een beetje jammer dat je verplicht wordt een vuurpijlen standaard af te nemen. Heb er nog 3 van vorig jaar liggen. Sla de pijlen maar over.
Dat is wel een dingetje ja. Zit je straks met 5 van die dingen. Pure verspilling. Hebben ze hun mond vol over het klimaat.
Komen de Cracker Fountain van Funke nog op voorraad??
Dat was een goede tip, tnx. Was mij ook voorbij gegaan. Ook wel erg vreemd dit...regels die logisch zijn in NederlandDan is er denk ik iets aan jullie voorbij gegaan want de wetgeving is dit jaar (alweer) aangepast maar deze keer in positieve zin. Als de consument aangeeft dat deze al een pijlenstandaard heeft hoeft deze er niet nog 1 te kopen. Simpelweg de vraag aan de consument stellen en beantwoorden is voldoende, er hoeft niets te worden aangetoond bij het afhalen. Wel is het zo dat er op gecontroleerd kan worden. Verschillende Importeurs hebben dat ook al zo in hun websites zitten bijv. met een vinkje aan/uit bij het afrekenen onder de noemer "Ik heb al een Pijlenstandaard".
Wie o wie heeft alle Funke cracker-variations weggekaapt![]()