Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Is deze actie nou nog één uur geldig, of nog één dag plus één uur?
![]()
Raar.
Volgens mij heeft de site kuren.
Ik heb al één Eccentric Shots in m'n winkelmandje. Maar ik wil er twee. Ik krijg dat aantal niet opgehoogd, terwijl dat wel bij andere artikelen lukt. Misschien heb ik de laatste in mijn winkelmandje zitten?
Probeer ik af te rekenen. Lukt ook niet. De knop 'Bevestig bestelling' stuurt mij terug naar mijn winkelmandje. Zonder dat er iets gebeurt. Ik kan nu dus niet afrekenen...
Maar de actiecode heb ik hier wel werkend gekregen.
Je moet andere email adres gebruiken deed ik ook van de weekIk krijg die hele code niet meer aan de gang.
In eerste instantie trekt hij de korting eraf. Daarna vul ik de adresgegevens in en de kortingscode is weg en kun je niet meer toevoegen. Jammer wou nog een box bestellen![]()
Naja zelfde kuren ook. Maar hij past het aantal aan aan de voorraad weet ik wel, dus het is dan de laatste eccentric shots![]()
Raar.
Volgens mij heeft de site kuren.
Ik heb al één Eccentric Shots in m'n winkelmandje. Maar ik wil er twee. Ik krijg dat aantal niet opgehoogd, terwijl dat wel bij andere artikelen lukt. Misschien heb ik de laatste in mijn winkelmandje zitten?
Probeer ik af te rekenen. Lukt ook niet. De knop 'Bevestig bestelling' stuurt mij terug naar mijn winkelmandje. Zonder dat er iets gebeurt. Ik kan nu dus niet afrekenen...
Maar de actiecode heb ik hier wel werkend gekregen.
Yep, jammer. Komt vast nog wat daarMooie aktie. Balen dat ik te laat ben.����