Freakactie Vuurwerk Vathorst 2019!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik krijg die hele code niet meer aan de gang.
In eerste instantie trekt hij de korting eraf. Daarna vul ik de adresgegevens in en de kortingscode is weg en kun je niet meer toevoegen. Jammer wou nog een box bestellen :shy:

Raar.

Volgens mij heeft de site kuren.

Ik heb al één Eccentric Shots in m'n winkelmandje. Maar ik wil er twee. Ik krijg dat aantal niet opgehoogd, terwijl dat wel bij andere artikelen lukt. Misschien heb ik de laatste in mijn winkelmandje zitten?

Probeer ik af te rekenen. Lukt ook niet. De knop 'Bevestig bestelling' stuurt mij terug naar mijn winkelmandje. Zonder dat er iets gebeurt. Ik kan nu dus niet afrekenen...
Maar de actiecode heb ik hier wel werkend gekregen.

Raar.

Ik heb al één Eccentric Shots in m'n winkelmandje. Maar ik wil er twee. Ik krijg dat aantal niet opgehoogd, terwijl dat wel bij andere artikelen lukt. Misschien heb ik de laatste in mijn winkelmandje zitten?

Probeer ik af te rekenen. Lukt ook niet. De knop 'Bevestig bestelling' stuurt mij terug naar mijn winkelmandje. Zonder dat er iets gebeurt. Ik kan nu dus niet afrekenen...

Naja zelfde kuren ook. Maar hij past het aantal aan aan de voorraad weet ik wel, dus het is dan de laatste eccentric shots ;)

Ik krijg die hele code niet meer aan de gang.
In eerste instantie trekt hij de korting eraf. Daarna vul ik de adresgegevens in en de kortingscode is weg en kun je niet meer toevoegen. Jammer wou nog een box bestellen :shy:
Je moet andere email adres gebruiken deed ik ook van de week

Ik heb even contact gehad met ze.

Je kan maar 1x met de code bestellen per e-mailadres. Bij een nieuwe bestelling dus even een ander e-mailadres gebruiken.

De actie loopt tot morgenavond 0:00 :biertje:

Ik heb ook even contact gehad. Werkt heel snel via Facebook messenger, waarvoor dank.
De actie loopt inderdaad nog een volle dag! :blink: Dus dat geeft rust.

Waarschijnlijk had ik de laatste Eccentric Shots in mijn winkelwagen. Iemand anders ook, en rekende deze vóór mij af. Daarom lijkt ie nu vast te lopen op dit product.

Morgen worden de Eccentric Shots aangevuld, dus ik ga morgen mijn bestelling dan maar plaatsen.

Heb nog even de code red besteld. Vond het de mooiste nieuwe box op de demo. Hopelijk is datgene dat uitgeleverd wordt ook zo :)

Raar.

De voorraad van de Eccentric Shots was niet voldoende om hem te verhogen naar 2. De winkelmand zal daarom de voorraad ook niet verhogen.

De order kan je waarschijnlijk niet afronden omdat iemand anders de artikelen al had gereserveerd. De voorraad zal dan in het negatief schieten en dat zorgt ervoor dat je kan afrekenen.

Mvg Dave

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan