Vuurwerk Huizen
VWC lid
Ik ben inderdaad bezig om te kijken of ik nog wat spulletjes bij kan orderen van Wolff, zodra ik meer weet ( hopelijk vandaag/morgen ) laat ik het meteen weten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik ben inderdaad bezig om te kijken of ik nog wat spulletjes bij kan orderen van Wolff, zodra ik meer weet ( hopelijk vandaag/morgen ) laat ik het meteen weten.
Ben benieuwd hoor. Laat maar komen die aanvulling. Misschien ook een idee om de underground line toe te voegen, indien mogelijk.
een karton return of the phoenix zou erg welkom zijn!
Ik denk dat de meeste liefhebbers de Stormchaser (Underground) voor een leuke prijs ook niet kunnen laten liggen. Wat een geweldig product is dat zeg!
Daar wordt sowieso al aangewerkt, dus dat moet wel lukken.
Stuur mij anders ook even een mailtje naar [email protected] , dan geef ik per mail even een seintje als ik ze heb.
Doe voor mij ook maar een kartonnetje![]()
Geef me even een mailtje op [email protected]
Dan houdt ik even wat beter het overzicht voordat je bericht in de topic ondersneeuwt.