Freakactie Vuurwerk Huizen 2017

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben inderdaad bezig om te kijken of ik nog wat spulletjes bij kan orderen van Wolff, zodra ik meer weet ( hopelijk vandaag/morgen ) laat ik het meteen weten.

Ik ben inderdaad bezig om te kijken of ik nog wat spulletjes bij kan orderen van Wolff, zodra ik meer weet ( hopelijk vandaag/morgen ) laat ik het meteen weten.

Ben benieuwd hoor. Laat maar komen die aanvulling. Misschien ook een idee om de underground line toe te voegen, indien mogelijk.

Mocht Wolff in een donker en stoffig hoekje nog een karton Monster Trio hebben liggen, dan hou ik mij aanbevolen, al zal dit wel niet :p

Ik ben zeer benieuwd welke leuke producten je hebt uitgekozen :) Ik kan niet wachten.

Ben benieuwd hoor. Laat maar komen die aanvulling. Misschien ook een idee om de underground line toe te voegen, indien mogelijk.

Het zijn inderdaad een aantal Underground producten waar ik naar kijk of er nog voorraad bij Wolff is.
Zodra dat ik meer weet knal ik ze op de site en meld ik het hier ook meteen.

Maar wat zouden jullie graag van Undergound willen zien/bestellen? Wellicht kan ik ook jullie wensen hierin mee nemen ?
Met name in de producten die we nog niet gehad hebben in het assortiment.

Laatst bewerkt:
Ik denk dat de meeste liefhebbers de Stormchaser (Underground) voor een leuke prijs ook niet kunnen laten liggen. Wat een geweldig product is dat zeg!

Uiteraard staan de ROTP en Stormchaser ook op dat lijstje, helaas wordt het pas maandag dat ik de site kan update'n met de nieuwe items.

Voor wie al wensen heeft van bepaalde items, stuur mij dan even een mail naar [email protected]
Dan kan ik dat evt vast reserveren zodat je niet misgrijpt als ik het op de site heb geplaatst.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan