Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
ik denk wel 2 of 3 x, mensen onderschatten het meestal
ja vaak zijn de potten kleiner dan je denkt. Maar ja dat komt dan vooral door de foto's hier op het forum.
Maar wij(mijn neef en ik) hebben zijn Volvo tot het dak vol gehad en vele losse potten in ieder beschikbare ruimte moeten proppen om de deuren weer dicht te kunnen krijgen. Het voelde als of wij in een 48" shell zaten.
Daarom koop ik alleen nog maar een meterpakketje tegenwoordigWel zo veilig
![]()
ja vaak zijn de potten kleiner dan je denkt. Maar ja dat komt dan vooral door de foto's hier op het forum.
Maar wij(mijn neef en ik) hebben zijn Volvo tot het dak vol gehad en vele losse potten in ieder beschikbare ruimte moeten proppen om de deuren weer dicht te kunnen krijgen. Het voelde als of wij in een 48" shell zaten.
Dat vind ik het enige nadeel dat het zo ver weg is het is 110 km hier vandaan en wil dus niet zo opzichtig met een auto vol vuurwerk rijden want het zou wel tussen de 75/100 kg zitten. Dit is voor mij voor het eerst dat ik vuurwerk koop bij freak actie's heb altijd de hoofdprijs betaald en naar een heleboel verschillende winkels in de buurt dus ik moet het eerst een keer ervaren. Daarom heb ik ook geen idee hoeveel het is.
Kan tzt wel even kijken of ik alles bij elkaar kan zetten en je foto mailen zodat je idee hebt![]()
Dat vind ik het enige nadeel dat het zo ver weg is het is 110 km hier vandaan en wil dus niet zo opzichtig met een auto vol vuurwerk rijden want het zou wel tussen de 75/100 kg zitten. Dit is voor mij voor het eerst dat ik vuurwerk koop bij freak actie's heb altijd de hoofdprijs betaald en naar een heleboel verschillende winkels in de buurt dus ik moet het eerst een keer ervaren. Daarom heb ik ook geen idee hoeveel het is.
110km, ik moet 130km(toevallig ook uit het Zuiden?) Carpoolen, mwuahaha
![]()
maak je nog een lijstje van je verzameld werk?
Ik heb even jullie hulp nodig...
Dit jaar ga ik voor het eerst voornamelijk producten van Wolff aanschaffen.
In de afgelopen jaren was het voornamelijk Pronk Vuurwerk en Lesli maar daar ben ik een klein beetje op uitgekeken.
Tot op heden heb ik in de freakactie het volgende lijstje besteld, op basis van reacties en recensies op dit forum:
Concerto Rosso × 3
Cruelty × 1
Final Fate × 2
Heavy 3 × 2
Karton Big 19 × 1
Joy Ride × 2
Phantom × 2
Stars over Paris × 2
The Moment × 1
The Miracle × 1
Hebben jullie nog tips van producten die ik hieraan moet toevoegen?
Ik hoor graag jullie input.
Mooie lijst Argss, ik zal mijn lijst ook even vormen. Ga je de boxen per twee schieten?
Misschien nog wat boxen als die weer beschikbaar komen.